خانهاخبار
اسسین‌کرید والهالا؛ این‌ بار در عصر وایکینگ‌ها

اسسین‌کرید والهالا؛ این‌ بار در عصر وایکینگ‌ها

جدیدترین نسخه فرنچایز اسسین‌کرید، این بار با عنوان والهالا برای اکس باکس سری اکس و پی‌اس 5 به‌زودی ارائه خواهد شد. البته قرار است برای کنسول‌های پی‌اس 4، اکس باکس وان، سیستم‌عامل ویندوز و گوگل استدیا نیز عرضه شود.
۱۳۹۹/۲/۱۲

با کنفرانسی که یوبی‌سافت روز چهارشنبه همین هفته برگزار کرد، برای اولین بار، نخستین تریلر سینمایی جدیدترین عضو خانواده اسسین‌کرید با عنوان والهالا معرفی شد. به‌محض عرضه این بازی در تعطیلات پیش روی میلادی، امکان بازی کردن بر روی نسل کنونی و نسل جدید کنسول‌ها و همین‌طور سیستم‌عامل ویندوز و حتی گوگل استدیا فراهم خواهد بود.

در اسسین‌کرید والهالا، این بار احتملا در نقش ایور (Eivor) فرمانده یک قبیله وایکینگ ظاهر خواهید شد که البته تعیین جنسیت ایور با خودتان است و برای نخستین بار می‌توانید ظاهر شخصیت خود را نیز شخصی‌سازی کنید؛ مثلاً از میان مدل موها یا نشان‌های جنگی مختلف، به انتخاب خود یکی را برگزینید. از این نظر، اسسین‌کرید بیش‌ازپیش می‌تواند به ژانر RPG نزدیک‌تر شود.

image

 

داستان بازی در قرون‌وسطا و در سرزمین‌های نروژ و انگلستان رخ می‌دهد و به لطف مکانیک جدید خانه‌ سازی، می‌توانید برای قبیله خود خانه‌ای جدید برپا کنید. نکته خوشحال‌کننده دیگر برای طرفداران این فرنچایز، بازگشت Hidden Blade یا همان چاقوی مخفی و افسانه‌ای اسسین‌کرید است که اساساً با همین بازی ابداع و معرفی شد. همانند نسخه اودیسه، احتمالاً مباحث افسانه‌ای روند واقعی تاریخ را تحت تأثیر قرار می‌دهند، چراکه در تریلر منتشرشده، اودین پدر تور و فرمانده آزگارد نیز دیده می‌شود.

استودیو یوبی‌سافت در مونترال که اولین نسخه از این سری را نیز تولید کرده است، به‌عنوان سازنده اصلی اسسین‌کرید والهالا معرفی شد. قرار است برای کامپیوترهای شخصی این بازی تنها از طریق استور اپیک گیمز، استور یوبی‌سافت و یا استور مایکروسافت عرضه شود. البته اگر از طریق استور مایکروسافت اقدام به خرید کنید، امکان بازی کردن بر روی نسل جدید و کنونی اکس باکس نیز برایتان فراهم خواهد بود.

آیا تابه‌حال این سری بازی را تجربه کرده‌اید؟ کدام قسمت این فرنچایز برایتان جالب‌تر از بقیه بود؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ati

۱۳۹۹/۲/۱۲
??????