خانهاخبار
اولین طرح از ظاهر HTC Desire 20 Pro منتشر شد

اولین طرح از ظاهر HTC Desire 20 Pro منتشر شد

اخیرا تصویری منتشر شده است که طراحی ظاهرا موبایل جدید شرکت HTC یعنی دیزایر 20 پرو را نشان می‌دهد. این دستگاه ترکیبی از وان پلاس 8 و شیائومی می 10 است.
۱۳۹۹/۲/۱۱

باید پذیرفت که روزهای درخشان HTC به عنوان شرکتی که در سال ۲۰۰۸ یکی از آغازکنندگان مسیر رویایی اندروید بود به پایان رسیده، ولی این شرکت همچنان زنده و در تلاش است تا به نحوی بتواند خودش را به بازار برگرداند. بر اساس شایعات جدید تایوانی‌ها سعی دارند دستگاه جدیدی را وارد بازار کنند که در نوع خودش تغییر بدی برای خط تولید گوشی‌های آن‌ها به حساب نمی‌آید.

در حال حاضر اطلاعات کاملی درباره Desire 20 Pro موجود نیست، ولی آن قدر جزئیات در دست داریم که انتظار داشته باشیم این گوشی نسبت به تمام تلفن‌های هوشمند HTC در سال ۲۰۱۹ عمل بهتری از خود نشان دهد. یکی از افشاگران قابل اعتماد دنیای موبایل به نقل از منابع آگاهی که در این شرکت دارد می‌گوید دیزایر ۲۰ پرو ترکیبی از جلوی وان پلاس ۸ و پشت شیائومی می ۱۰ است. اکنون برای اولین بار طراحی از این گوشی منتشر شده که در ادامه آن را با هم مشاهده می‌کنیم.

بدیهی است که طرحی مشابه طرح زیر نمی‌تواند به‌خوبی طراحی واقعی این گوشی را به تصویر بکشد، ولی حداقل در یک نگاه به ما نشان می‌دهد که دیزایر ۲۰ پرو یادآور بخش جلویی وان پلاس ۸ و بخش عقبی شیائومی می ۱۰ است. این دستگاه ظاهری مدرن دارد که مطابق ترند امسال به جای ناچ از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌کند و در عقب نیز دوربینی چهارگانه دارد.

image

همان طور که در تصویر می‌بینید، لنز چهارم در ماژول عمودی دوربین دیزایر ۲۰ پرو نسبت به بقیه لنزها کوچک‌تر است، پس این لنز می‌تواند یک سنسور تشخیص عمق باشد که احتمالا در کنار یک لنز اصلی، یک لنز فوق عریض و یک لنز تله‌فوتو یا ماکرو عرضه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی فعلا باید صبر کنیم، ولی اگر از روی اسم دیزایر نمی‌توایند از ماهیت این گوشی اطمینان پیدا کنید، اخیرا بنچمارکی منتشر شده بود که این دستگاه را در گروه تلفن‌های هوشمند میان‌رده قرار می‌داد.

دیزایر ۲۰ پرو با اسم رمز Bayamo دستگاهی با ظاهر پریمیوم است که ظاهرا از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ و ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. در نتیجه، شکست یا موفقیت این دستگاه تا حد زیادی به قیمت‌گذاری اچ‌تی‌سی بستگی خواهد داشت، چون در این دسته‌بندی از محصولات بازار رقابت بسیار زیادی وجود دارد و مردم با توجه به وضعیت ناشی از ویروس کرونا پول خود را با احتیاط بیشتری خرج می‌کنند.

عضو جدید خانواده دیزایر از جک ۳.۵ میلی متری هدفون برخوردار است و حسگر اثر انگشت فیزیکی دارد که با توجه به گروه قیمتی این دستگاه به‌شکل طبیعی به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر ترجیح داده شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)