خانهاخبار
OnePlus 6 و OnePlus 6T دیگر از دریافت‌کنندگان نسخه بتا سیستم‌عامل اکسیژن نیستند

OnePlus 6 و OnePlus 6T دیگر از دریافت‌کنندگان نسخه بتا سیستم‌عامل اکسیژن نیستند

OnePlus 6 و OnePlus 6T تا همین اواخر آپدیت‌های بتا OxygenOS را دریافت می‌کردند و این خوب بود. حال به پایان این زمان خوب رسیدیم. کمپانی چینی اعلام کرد که هندست‌های OnePlus 6 و 6T دیگر نسخه بتا اکسیژن را دریافت نخواهند کرد.
۱۳۹۹/۲/۱۱

به نظر می‌رسد OxygenOS Open Beta 6 آخرین آپدیتی‌ست که این دو دیوایس دریافت می‌کنند. این آپدیت اوایل ماه جاری عرضه شد و شامل پچ‌های امنیتی اندروید برای ماه مارس 2020 و دیگر موارد می‌شود.

OnePlus ادعا کرده که دلیل حذف این دو دستگاه از لیست دریافت‌کنندگان بتا، اجرای روان Open Beta و اضافه شدن دستگاه‌های جدید در میان گیرندگان بتا است.

جهت حفظ راندمان بالای دو گوشی، کمپانی یک بیلد مخصوص برای آن‌ها منتشر می‌کند. این بیلد OxygenOS 10.3.2 را بر روی گوشی‌ها نصب می‌کند البته به شرطی که در حال اجرای OxygenOS Open Beta 6 باشند.

پس از نصب بیلد خاص، دیگر قادر به نصب هیچ نسخه‌ای از Open Beta  نخواهید بود اما عملکرد گوشی پایدار خواهد بود که این خبر خوبی‌ست.

البته آپدیت به بیلد خاص که عملکرد روان دیوایس را تضمین می‌کند ، تمام اطلاعات بر روی گوشی را پاک خواهد کرد. این نتیجه تغییر نسخه بتا به بیلد خاص است. پس قبل از اینکه دست به انتقال بزنید از داشتن نسخه پشتیبان از تمام اطلاعاتتان اطمینان حاصل کنید.

هر دو دیوایس سال 2018 معرفی شدند

تقریباً دو سال از معرفی OnePlus 6 و یک سال و نیم از عرضه OnePlus 6T می‌گذرد.

حذف این دو دیوایس در این شرایط از لیست دریافت‌کنندگان بتا خبر عجیب و تعجب‌برانگیزی نیست. چراکه ‌ OnePlus پس‌ازآن دو گوشی ، 6 دیوایس جدید به میدان فرستاده و کمپانی برای محصولات جدید نیاز به فضای کافی دارد.

OnePlus 6 و OnePlus 6T هنوز هم دیوایس‌های باارزشی هستند. هر دو گوشی به‌خوبی کار می‌کنند و البته که می‌توانند به کارکرد خوبشان ادامه دهند. از راه رسیدن آپدیت پایدارکننده حتی اوضاع را برایشان بهتر می‌کند.

image

 

کمپانی OnePlus اخیراً از دو پرچم‌دار جدید خود با نام‌های OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro رونمایی کرد. ما قبلاً راجع‌به این دو پرچم‌دار صحبت کردیم و اگر تمایل داشته باشید می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

OnePlus 8 Pro زیبا مقداری گران است اما مملو از ویژگی‌ها و خصوصیات است. دوربین فوق‌العاده، رم سریع‌تر، شارژ بی‌سیم، استاندارد IP و بسیاری موارد دیگر.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)