خانهاخبار
مشخصات گوشی ال جی Premier Pro Plus فاش شد

مشخصات گوشی ال جی Premier Pro Plus فاش شد

پلتفرم گوگل پلی کنسول از وجود دستگاه جدیدی به نام LG Premier Pro Plus خبر داده‌اند که دوربینی دوگانه دارد و از چیپست هلیو P22 استفاده می‌کند. تصاویر این گوشی نیز منتشر شده است.
۱۳۹۹/۲/۱۱

تلفن هوشمند LG Premier Pro Plus با شماره مدل L455DL اولین بار در اوایل ماه ژانویه رویت شد، ولی این شرکت هنوز خبری درباره این محصول منتشر نکرده است. حالا پلتفرم گوگل پلی کنسول این دستگاه را در فهرست خود ثبت کرده و دفترچه راهنمای آن در سطح اینترنت منتشر شده تا بیش از هر زمان دیگری به زمان عرضه این گوشی نزدیک شویم.

image

ال جی پریمیر پرو پلاس دستگاهی با نمایشگر +720p و چیپست هلیو P22 مدیاتک است (که چهار هسته کورتکس A53 دارد). این گوشی با ۲ گیگابایت رم به بازار می‌آید و از اندروید ۹ استفاده می‌کند. ظرفیت داخلی آن نیز از طریق کارت حافظه قابل ارتقاست و راهنمای قرار دادن کارت microSD در دفترچه راهنما نشان داده شده است.

image

ال جی پریمیر پرو پلاس در قاب عقب خود دوربینی دوگانه دارد که مشخصات دقیقش معلوم نیست ولی لنز دوم آن از نوع فوق عریض خواهد بود. در بالای نمایشگر ظاهرا ناچی قرار دارد که طراحی آن شبیه گوشی Velvet است، هرچند ولوت برای بازار گسترده‌تری عرضه خواهد شد.

image

در قاب پشتی این گوشی حسگر اثر انگشت فیزیکی تعبیه شده که اگرچه به اندازه حسگر زیر نمایشگر خوب نیست، اما در نوع خود مطلوب است. این گوشی از قابلیت KnockOn پشتیبانی می‌کند تا به راحتی بتوانید دستگاه خود را از حالت خوابیده بیدار کنید.

image

از دیگر ویژگی‌های ال جی پریمیر پرو پلاس می‌توانیم به دکمه اختصاصی دستیار صوتی گوگل اشاره کنیم. البته متاسفانه نمی‌توانید برای این دکمه وظیفه دیگری تعیین کنید. این گوشی همچنین درگاه USB-C، گیرنده رادیو FM و جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که ال جی چه زمانی از پریمیر پرو پلس رونمایی می‌کند یا قیمت آن چقدر است، ولی احتمالا به‌زودی باید منتظر اخبار بیشتری درباره آن باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۹/۲/۱۱
اسم این گوشی خیلی عجیبه!
پریمیر پرو پلاس! هر سه تا کلمه تو گوشی های سطح بالا و پرچمدار معمولا استفاده میشه، درحالیکه این گوشی میان رده هم نیست! ????