خانهاخبار
تصاویر و مشخصات آنر X10 از طریق TENAA و MIIT فاش شد

تصاویر و مشخصات آنر X10 از طریق TENAA و MIIT فاش شد

دو مرجع چینی TENAA و MIIT با صدور مجوز برای آنر ایکس 10 اولین تصاویر و مشخصات این گوشی را برای ما فراهم کردند. این دستگاه وارث آنر 9 ایکس خواهد بود.
۱۳۹۹/۲/۹

آنر دیروز رسما اعلام کرد که موبایل آتی این شرکت از سری ایکس با نام آنر ۱۰ ایکس وارد بازار خواهد شد. حالا امروز اولین تصاویر و مشخصات این گوشی از طریق دو مرجع چینی TENAA و MIIT فاش شده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image
image

آنر ایکس ۱۰ از چیپست Kirin 820 5G استفاده می‌کند تا به نسل پنجم ارتباطات دسترسی داشته باشد. این گوشی نمایشگری ۶.۶۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. در قاب عقب آنر ایکس ۱۰ دوربینی چهارگانه قرار گرفته که مشخصات لنزهای آن هنوز معلوم نیست. ابعاد این گوشی ۱۶۳.۷ در ۷۶.۵ در ۸.۸ میلی متر است. آنر ایکس ۱۰ یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

image
image

آنر ایکس ۱۰ جانشین آنر ۹ ایکس خواهد شد و به همین خاطر انتظار می‌رود که قیمتی در حدود ۱۳۰ یورو داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که دلیل تغییر نام این گوشی از آنر ۱۰ ایکس به آنر ایکس ۱۰ از آن جهت بوده که موبایل جدید آنر با ردمی ۱۰ ایکس اشتباه گرفته نشود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)