خانهاخبار
تماس گروهی واتس اپ، با امکانات جدیدی روبرو خواهد شد

تماس گروهی واتس اپ، با امکانات جدیدی روبرو خواهد شد

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ این روزها، در روند پیشرفت قابل ملاحظه‌ای قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۲/۷

اگر استحضار داشته باشید، با کش و قوس هایی که در زمینه فیلترینگ تلگرام رخ داد، بسیاری از کاربران به سمت پیام رسان واتس اپ کوچ کردند و همین موضوع، مسئولان فیسبوک را بر آن داشت تا امکانات این نرم‌افزار را روز به روز افزایش داده و آن را با استانداردهای روز دنیا تطبیق دهند.

تماس صوتی یا تصویری گروهی، یکی از امکانات جذاب WhatsApp به حساب می‌آید که در حال حاضر، تنها محدود به 4 نفر است. اما خبری خوشحال کننده برای شما داریم. چرا که تعداد این افراد در آپدیت آینده واتس اپ، به عدد 8 خواهد رسید.

این ویژگی در حال حاضر، در نسخه آزمایشی WhatsApp در اختیار استفاده کنندگان قرار گرفته است. مانند گذشته، این تماس صوتی یا تصویری هشت نفره، به صورت کاملا امن (end to end encryption) رخ خواهد داد و هیچ کس، حتی کارمندان واتس اپ یا فیس بوک قادر به دسترسی به آنها نخواهند بود.

image

 

Messenger Room که به تازگی از آن رونمایی شده است، به عنوان رقیب جدید تماس تصویری واتس اپ به حساب می‌آید، اما این سرویس از نبود امنیت (end to end encryption) رنج می‌برد و همین موضوع باعث خواهد شد تا امکان تماس تصویری واتس اپ همچنان کاربران خود را داشته و آنها را حفظ نماید. البته بد نیست بدانید که در Messenger Room، امکان تماس تصویری با 50 نفر به صورت همزمان میسر شده است.

متأسفانه تا به این لحظه، مسئولان فیس بوک اشاره‌ای به زمان عرضه این ویژگی و کاهش محدودیت افراد به 8 نفر نکرده‌اند. بر اساس مدارک و شواهدی که از نسخه آزمایشی واتس اپ برمی‌آید، ظاهرا تمامی افرادی که قصد استفاده از این ویزگی را داشته باشند، باید اپلیکیشن واتس اپ خود را به آخرین نسخه موجود بروزرسانی نمایند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید که چه زمانی، این ویژگی در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)