خانهاخبار
آیا ios 13 اپل دارای ویژگی جدید power-saving است

آیا ios 13 اپل دارای ویژگی جدید power-saving است

به نظر می‌رسد نسخه‌ جدید iOS دارای ویژگی‌ای است که موجب مصرف بهینه باتری می‌شود
۱۳۹۹/۲/۶

چند روز پیش متوجه شدیم در زمان‌هایی که از iPhone SE خود استفاده نمی‌کنیم، آیکن اپلیکیشن‌ها کم رنگ می‌شود. کنجکاوی باعث شد علت این موضوع را دنبال کنیم. اپل معمولا از تغییرات عمیقی که در iOSایجاد می‌کند سخنی به میان نمی‌آورد و برای همین به جست‌وجو در مورد این موضوع پرداختیم. آیکن برنامه‌ها فقط زمانی که در حال به‌روزرسانی باشند به صورت کم‌رنگ در می‌آیند که البته روند به‌روزرسانی را کاربر مشاهده می‌کند. به‌روزرسانی به نسخه‌ 13.4.1 ios ایکن اپلیکیشن‌ها دائما کم‌رنگ می‌شوند و به حالت خاموش در می‌آیند.

image

برای اولین بار پس از اینکه iPhone SE را به 13.4.1 ios به‌روزرسانی کردیم متوجه کم شدن عمر باتری شدیم. پس از کمی جست و جو دریافتیم بیشتر کاربران آیفون‌های قدیمی بعد از به‌روزرسانی به سیستم‌عامل جدید این مشکل را دارند. بعضی اوقات درصد شارژ باتری باقیمانده در گوشی مانند ثانیه شمار ساعت، کم می‌شود. اگر درحال وب‌گردی یا گشتن در توییتر باشید در مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ۴۰ درصد شارژ باتری از دست خواهد رفت که این موضوع زمانی که به پریز برق دسترسی ندارید مشکل آفرین خواهد شد.

image

بنابراین این سوال پیش می‌آید که آیا جدیدترین نسخه‌ آی او اس یعنی 13.4.1 دارای power-saving بهتری است. البته که بهبود چشم‌گیری در مصرف باتری مشاهده نشده و به نظر می‌رسد برای خریدن نسخه‌ جدید آیفون بهتر است از جهت مصرف باتری مطمئن شوید و بعد اقدام به خرید کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mehrad Sheikh

۱۳۹۹/۲/۶
من بعد از آ‌پدیت به ۱۳.۴.۱ عمر باتریِ گوشیم کم شده! و کاملا مطمئنم ایراد از آ‌پدیت هستش!?
iphone xs