خانهاخبار
مشخصات فنی LG Velvet فاش شد

مشخصات فنی LG Velvet فاش شد

اخیرا گزارشی منتشر شده که در آن تقریبا به تمام مشخصات و جزئیات تلفن هوشمند جدید ال جی با نام Velvet اشاره شده است. این گوشی 18 اردیبهشت معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۲/۶

همان طور که در اخبار قبلی به اطلاع شما رساندیم، جذاب‌ترین تلفن هوشمند ال‌جی در چند وقت اخیر (حداقل از نظر طراحی) در تاریخ ۷ مه مصادف با ۱۸ اردیبهشت معرفی می‌شود. LG Velvet اولین موبایل از خط تولید جدید میان‌رده‌هایی خواهد بود که قرار است جایگزین گوشی‌های سری G شود.

ال‌جی تاکنون بخشی از اطلاعات مربوط به این دستگاه را منتشر کرده و مثلا گفته که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند. اما حالا گزارشی منتشر شده که اطلاعات کامل این تلفن هوشمند را فاش می‌کند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به مشخصات LG Velvet بیندازیم.

موبایل جدید ال‌جی از دوربینی با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که لرزشگیر نوری دارد. در کنار این لنز، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی هم قرار داده شده است. لنز اصلی این گوشی احتمالا سنسور ایزوسل برایت GM2 سامسونگ است. در بخش دوربین سلفی، باید منتظر لنزی ۱۶ مگاپیکسلی باشیم که درون ناچی با طراحی قطره‌ای قرار گرفته است. Velvet همچنین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد داشت.

این گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که با کارت حافظه قابل ارتقاست. LG Velvet بلندگوهای استریو دارد و برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار از استاندارد IP68 بهره می‌گیرد. ابعاد این گوشی ۱۶۷.۱ در ۷۴ در ۷.۸۵ میلی متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است.

ال‌جی Velvet یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع سیمی و شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند. این موبایل در کره با رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری و رنگ دیگری به نام «غروب موهومی» عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه برای کره حدود ۷۳۰ دلار در نظر گرفته شده اما ممکن است برای عرضه رسمی در آمریکا تا ۶۹۹ دلار کاهش یابد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)