خانهاخبار
موجودی وان پلاس ۸ در کشور چین تمام شد

موجودی وان پلاس ۸ در کشور چین تمام شد

بعد از گذشت چند روز موجودی وان پلاس ۸ در تمام فروشگاه‌ها به اتمام رسید
۱۳۹۹/۲/۵

چندروز پس از عرضه گوشی‌های One Plus 8 و One Plus 8 Pro در سطح جهانی، این تلفن‌ها در بازار چین نیز عرضه شدند. در طول مرحله اول، این شرکت فروشی به ارزش صد میلیون یوان داشته است. این رقم نشان می دهد که گوشی‌های جدید وان پلاس از محبوبیت بالایی به خصوص در خانه‌ی خود برخوردارند. یکی از مدیران وان پلاس پیت لاو اخیرا گفته بود که تلفن‌های جدید وان پلاس به زودی تمام می‌شود. اکنون و تنها پس از گذشت چند روز موجودی این گوشی‌ها در تمام فروشگاه‌های اینترنتی تمام شده است. پیت لاو اظهار کرده است، استقبال از سری جدید وان پلاس فراتر از انتظار بوده است ولی بااین حال فروش مجدد وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو  به زودی از سر گرفته خواهد شد.

image

وی همچنین اظهار کرد که تمام خطوط تولید این شرکت با ظرفیت کامل و با شیفت‌های اضافی در حال کار هستند تا بتوانند پاسخگوی نیاز بازار باشند، حتی ظرفیت تولید خارج از کشور نیز به داخل این کشور منتقل می شود تا چینی‌ها اولین کاربرانی باشند که این گوشی بدستشان می‌رسد. پستی که در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شد وفاش ساخت که قیمت این گوشی ۶۰۰۰ یوان (تقریبا ۸۴۹ دلار) است، از تمام شدن موجودی این دستگاه خبر داده است ولی همچنان انتخاب برتر کاربران چینی است.

در حالی که سری وان پلاس ۸ برای خرید در بازارهای خاصی از جمله اروپا و چین در دسترس بوده است، هنوز در برخی از بازارهای مهم از جمله ایالات متحده و هند به ازار عرضه نشده است. وان پلاس ۸ قرار است از ۲۹ آوریل در آمریکا و از ماه آینده نیز در هند عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)