خانهاخبار
منتظر iPhone SE Plus در سال 2020 نباشید

منتظر iPhone SE Plus در سال 2020 نباشید

طبق اخبار منتشر شده اپل برنامه خود مبنی بر عرضه iPhone SE Plus در سال 2020 را به تعویق انداخته است.
۱۳۹۹/۲/۵

انتظار می‌رود که آیفون SE Plus در ماه مارس 2021 معرفی شود. احتمالاً در یک رویداد مطبوعاتی بزرگ، مانند برنامه های سال های قبل از شیوع ویروس COVID-19، شاهد معرفی این محصول خواهیم بود.

علیرغم انتظار تقریباً یک ساله برای رونمایی از این محصول، شاهد هیچ آپگرید سخت افزاری جدیدی، به جزء صفحه نمایش بزرگتر نسبت به  iPhone SE  در این محصول نخواهیم بود.

در خبری دیگر، به نقل از منابع داخلی، در آیفون های آینده از فناوری Smart Connector مانند آنچه پیش از این در iPad Pro شاهدش بودیم دیگر خبری نخواهد بود.

image

اگرچه اپل دیگر برنامه‌ای برای استفاده از فناوری Smart Connector در ترکیب آیفون 12 و آیفون 12pro  ندارد اما به طور جدی به دنبال اجرای عملی ایده ساخت آیفون بدون پرتابل است.

ممکن است  اپل موفق شود در سال 2021 از این فناوری جدید در آیفون  iPhone 13 Pro Max استفاده کند. جزئیات کاملی هنوز در دسترس نیست، اما تصور می‌شود این فناوری بیسیم از روش مشابهی با سیستم های شارژ مغناطیسی، مانند MagSafe استفاده کند.

با استفاده از این فناوری جدید دیگر نیازی به تهیه وسایل جانبی مانند Qi charger و یا   AirPower نخواهد بود.

البته که تا سپتامبر 2021 و معرفی آیفون های سری 13 زمان بسیاری مانده است. اما ما بیصبرانه منتظر ارائه این فناوری پیشرفته در آیفون های آینده هستیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)