خانهاخبار
تبلتی با مشخصات باورنکردنی: ردمی پد 5G در راه است؟

تبلتی با مشخصات باورنکردنی: ردمی پد 5G در راه است؟

به‌تازگی تصویری منتشر شده که تبلتی محصول شرکت ردمی با نام Redmi Pad 5G را نشان می‌دهد. ولی این تبلت چنان مشخصاتی خوبی دارد که نمی‌توانیم به راحتی صحت آن‌ها را باور کنیم.
۱۳۹۹/۲/۴

حدود دو سال از آخرین باری که شیائومی تبلتی منتشر کرد می‌گذرد و برند ردمی نیز هرگز تبلتی روانه بازار کرده است. با این حال، اگر شایعات درست باشد، ۲۷ آوریل مصادف با ۸ اردیبهشت محصولی از زیربرند این غول بزرگ چینی عرضه خواهد شد. در حال حاضر، شایعات موجود درباره این دستگاه آن‌قدر خوب است که به سختی می‌توان آن‌ها را باور کرد. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید تا ببینیم شایعات درباره اولین تبلت ردمی چه می‌گویند.

ردمی پد 5G نام نخستین تبلت ردمی است که احتمالا از اسنپدراگون 765G استفاده خواهد کرد. تعداد تبلت‌های 5G بازار هنوز بسیار کم است و ردمی با معرفی این دستگاه با قیمت تقریبی ۲۸۵ دلار می‌خواهد توجه کاربران را به خود جلب کند.

این تبلت نمایشگر ۹۰ هرتزی خواهد داشت که با توجه به این قیمت کمی عجیب به نظر می‌رسد. به‌علاوه، گفته می‌شود که دوربین اصلی این دستگاه سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی محصول شرکت سونی است که برترین دوربین بازار تبلت‌ها از حیث رزولوشن دوربین به حساب می‌آید.

ردمی پد 5G از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد هرچند فعلا اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری آن در دسترس نیست. افزون بر این، نمی‌دانیم که اندازه نمایشگر این دستگاه چقدر خواهد بود. تیزرهای افشایی از این تبلت از وجود چهار بلندگو در تبلت آتی ردمی خبر می‌دهند.

شیائومی تاکنون هیچ اطلاعاتی را پیرامون این تبلت تایید نکرده است. با این حال، یکی از مدیران این شرکت قبلا در شبکه اجتماعی چینی ویبو گفته بود که آن‌ها از بازار تبلت صرف‌نظر نکرده‌اند. ردمی پد 5G ممکن است در تاریخ ۸ اردیبهشت همزمان با Mi 10 Youth و MIUI 12 معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)