خانهاخبار
نوبیا پلی 5G با نمایشگر 144 هرتزی و قیمت مناسب معرفی شد

نوبیا پلی 5G با نمایشگر 144 هرتزی و قیمت مناسب معرفی شد

نوبیا بعد از معرفی رد مجیک 5G، حالا نمایشگر 144 هرتزی خود را به گوشی میان‌رده‌ای آورده که از اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و قیمت آن زیر 350 دلار است.
۱۳۹۹/۲/۴

نوبیا با معرفی سری موبایل‌های گیمینگ رد مجیک در حال جابجا کردن مرزهای سخت‌افزاری بوده است و حالا نوبت به رونمایی از سری میان‌رده‌ای به نام نوبیا پلی رسیده. اولین محصول از این سری نوبیا پلی 5G نام دارد که به‌تازگی در چین معرفی شده و از نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع امولد با کیفیت +FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی استفاده می‌کند. این نرخ نوسازی اولین بار در موبایل رد مجیک 5G معرفی شد اما حالا ظاهرا باید شاهد حضور آن در تلفن‌های بیشتری باشیم.

image

نرخ نمونه‌برداری لمسی نمایشگر نوبیا پلی ۲۴۰ هرتز است و زیر آن حسگری برای شناسایی اثر انگشت قرار گرفته است. این گوشی ناچ یا حفره ندارد و برای دوربین سلفی از حاشیه ظریفی در بالای صفحه نمایش استفاده می‌کند که میزبانی لنزی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی است. نوبیا پلی با چیپست اسنپدراگون 765G و یک باتری بزرگ ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید.

در قاب عقب این گوشی دوربینی با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. یکی از این لنزها برای ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق استفاده می‌شود. در سمت راست بدنه این گوشی دو دکمه خازنی وجود دارد که با قابلیت‌های پیشرفته برای گیمینگ به کار می‌رود.

image

نوبیا پلی ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 دارد. این دستگاه از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. البته روی سیستم عامل این گوشی پوسته‌ای به نام nubiaUI 8.0 قرار گرفته است.

نوبیا پلی 5G در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود و پیش‌فروش آن از همین حالا آغاز شده است. مدل پایه این گوشی ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و قیمت آن ۳۴۰ دلار است. مدل‌های دیگری با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم وجود دارد که قیمت آن‌ها به ترتیب ۳۸۰ و ۴۲۵ دلار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)