خانهاخبار
ردمی K30i ارزان‌ترین موبایل 5G بازار خواهد بود

ردمی K30i ارزان‌ترین موبایل 5G بازار خواهد بود

رسانه‌های چینی از تولید تلفن هوشمند جدیدی به نام ردمی K30i خبر داده‌اند که از اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و با قیمت بسیار پایین از انتهای ماه جاری میلادی وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۲/۳

ردمی K30 به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین تلفن‌های هوشمند نسل پنجمی بازار در ماه دسامبر معرفی شد. نسخه 5G این گوشی از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و با برخورداری از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی قیمتی معادل ۲۸۵ دلار دارد.

حالا گزارش‌های منتشر شده از رسانه‌های چینی از تولید دستگاه جدیدی به نام ردمی K30i خبر می‌دهند که قرار است در انتهای ماه جاری میلادی معرفی شود. این گوشی قابلیت دسترسی به 5G خواهد داشت ولی از دوربین ضعیف‌تری با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند تا قیمت پایین‌تری داشته باشد. ردمی K30i با قیمت ۲۵۵ دلار رسما به ارزان‌ترین موبایل 5G بازار تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ITHome، سایر مشخصات ردمی K30i مشابه نسخه عادی ردمی K30 است. یعنی این گوشی هم از اسنپدراگون 765G و ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند. ردمی K30i در کنار لنز ۴۸ مگاپیکسلی خود از یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است.

مطابق اسناد داخلی ردمی، این شرکت می‌خواهد در ماه ژوئن از ردمی نوت ۹ هم رونمایی کند که دستگاه دیگری با پشتیبانی از 5G است. این تلفن هوشمند می‌تواند عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G را از ردمی K30i بگیرد و با قیمتی در حدود ۲۲۵ دلار وارد بازار شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)