خانهاخبار
اوپو Find X2 Neo با دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی در اروپا عرضه شد

اوپو Find X2 Neo با دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی در اروپا عرضه شد

فروشگاه هلندی Belsimpel امروز موبایلی به نام Find X2 Neo را عرضه کرد که از دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی برخوردار است. این گوشی با چیپست اسنپدراگون 765G به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۲/۲

چند هفته پیش تصاویر و اطلاعات تلفن هوشمندی به نام Oppo Find X2 Neo به سطح اینترنت راه پیدا کرد که بعدا معلوم شد این دستگاه همان Reno3 Pro 5G است، چون نمایشگری با لبه‌های خمیده و دروبین سلفی یگانه دارد. اکنون این گوشی توسط فروشگاه هلندی Belsimpel عرضه شده است.

موبایل اوپو فایند ایکس ۲ نئو با قیمت ۷۱۹ دلار برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. قیمت این دستگاه کمتر از فایند ایکس ۲ و فایند ایکس ۲ پرو است که با قیمت ۹۹۹ و ۱۱۹۹ دلار وارد بازار کشورهای اروپایی شدند.

فایند ایکس ۲ نئو از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و همراه آن ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. نمایشگر این گوشی پنلی از نوع امولد با اندازه ۶.۵ اینچی است که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. رزولوشن این صفحه نمایش +FHD است و لبه‌های آن خمیدگی دارد.

image

اگرچه رینو ۳ پرو 5G دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی داشت، ولی فایند ایکس ۲ نئو از لنزی ۴۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند. این لنز احتمالا همان سنسوری است که در رینو ۳ پرو به کار رفته بود اما فاقد سنسور کمکی ۲ مگاپیکسلی آن دستگاه است.

در قاب عقب اوپو فایند ایکس ۲ نئو دوربینی چهارگانه وجود دارد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک لنز تک‌رنگ ۲ مگاپیکسلی است. این دوربین از فیلمبرداری 4K یا 1080p در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

image

باتری فایند ایکس ۲ نئو دارای ظرفیت ۴۰۲۵ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC 4.0 بهره می‌برد، اما خبری از شارژ بیسیم در این دستگاه نیست. از دیگر ویژگی‌های فایند ایکس ۲ نئو می‌توانیم به اندروید ۱۰ و پوسته ColorOS 7، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کنیم.

فروشگاه Belsimpel این گوشی را در دو رنگ مشکی و آبی عرضه کرده و همان طور که گفتیم فعلا در حالت پیش‌خرید با قیمت ۷۱۹ دلار در دسترس کاربران قرار دارد، ولی گفته شده که عرضه آن از سه هفته دیگر آغاز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)