خانهاخبار
نسخه جدید از بازی GTA در راه است

نسخه جدید از بازی GTA در راه است

سری بازی های بسیار محبوب و مورد تحسین GTA، بزودی با ارائه یک نسخه جدید تکمیل خواهند شد.
۱۳۹۹/۲/۲

با اطمینان می‌توان گفت سری قبلی(قسمت پنجم) این بازی محبوب یكی از بهترین بازی های ویدیویی در ژانر دنیای آزاد، جنایت و سرقت بود. حال خبر خوش آنکه قسمت ششم این سری موفق در دست توسعه است.

کمپانی Rockstar Games بعد از انتشار Grand Theft Auto V در حال کار برروی دیگر بازی محبوب این شرکت یعنی Red Dead Redemption 2 ، بوده است و به طور کلی می‌توان گفت که این کمپانی سیاست سکوت را در مورد آینده GTA پیشه کرده بود.

اما اکنون از منابع داخلی Rockstar Games خبر می‌رسد که کمپانی فاز اولیه تولید قسمت ششم را آغاز کرده است.

image

در حالی که جزئیات دقیقی از دنیای بازی، شخصیت ها و وسایل نقلیه هنوز در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد انتشار Grand Theft Auto VI رویکرد متفاوتی را به خود می‌گیرد.

به گفته منابع IGN، به دلیل برخی تغییرات داخلی در استودیوی بازی ، یکی از برنامه ها این است که GTA بعدی "یک نسخه متوسط" باشد. سپس با به روزرسانی های منظم به مرور زمان گسترش می‌یابد، به این معنی که با هر بار آپدیت بازی جزئیات و امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار گیرد.

برنامه ریزی جدید Rockstar Games در جهت راهبرد افزایش آزادی و خلاقیت کاربر در طول مراحل مختلف بازی و ایجاد حسی متفاوت نسبت به قسمت های قبلی است.

 طبق این شایعات ممکن است در آینده شاهد وجود چند نسخه مختلف از قسمت بعدی Grand Theft Auto باشیم که به مرور زمان منتشر می‌شوند.

البته در این مقطع هیچ چیز مشخص نیست، اما حداقل می‌دانیم که در آینده ای نزدیک می‌توان انتظار عرضه بازی جدید GTA را داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

.

۱۳۹۹/۲/۴
?