خانهاخبار
Realme رونمایی از ساب‌برند نارزو را به تعویق انداخت

Realme رونمایی از ساب‌برند نارزو را به تعویق انداخت

​Realme در ابتدا قرار بود اسمارت‌فون سری Narzo را که ادعا کرده برای نسل جوان طراحی شده است در تاریخ 21 آپریل در هند رونمایی کند. اولین مدل‌ها از این sub-brand با نام‌های Realme Narzo 10 و Narzo 10A شناخته خواهند شد.
۱۳۹۹/۲/۲

مدیر اجرایی Realme امروز در توئیتر خود اعلام کرد که کمپانی‌اش تصمیم به تعویق معرفی سری Narzo تا اطلاع بعدی گرفته است. البته دولت هند در هفته‌ای که گذشت اعلام کرده بود که شرکت‌های تجارت الکترونیک از 20 آپریل اجازه خواهند داشت تا نسبت به تامین کالاهای غیرضروری اقدام کنند، که روز گذشته این تصمیم اصلاح شد. تامین کالاهای غیرضروری تا سوم مِی توسط شرکت‌های تجارت الکترونیک متوقف خواهد ماند.

Realme در ماه گذشته سری جدید اسمارت‌فون‌های خود با نام  Narzo را افشا نمود و هدف این کمپانی تصاحب سهم بازار هند از Redmi شیائومی و ساب‌برندهای پوکو است. اولین سری از گوشی‌های هوشمند Narzo قرار بود در تاریخ 26 مارچ رونمایی گردند اما از آنجایی که کشور هند از 24 مارچ قرنطینه شد این رونمایی نیز به تاخیر افتاد.

حال دولت هند تصمیم گرفته است تا به شرکت‌های تجارت الکترونیک اجازه دهد که فروش کالاهای غیرضروری را از هفته دیگر از سر گیرند. در پی همین خبر Realme اعلام کرد که در طی یک همایش مَجازی اسمارت‌فون‌های Narzo 10 و Narzo 10A در هندوستان در تاریخ 21 آپریل معرفی خواهند شد.

اینطور بنظر می‌رسد که Narzo 10 یک نسخه rebrand از Realme 6i باشد که ماه گذشته در میانمار رونمایی شد. یک نمایشگر 6.5 اینچی HD+ با نسبت 20:9 ، 4 دوربین در بخش پشتی دیوایس با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و چیپست G80  مدیاتک Helio.

گویا Realme Narzo 10A  نیز نسخه rebrand از Realme C3 عرضه شده در تایلند باشد که ماه فوریه رونمایی گردید. نمایشگر 6.5 اینچی HD+ ، چیپست G70  مدیاتک Helio ، سه دوربین در عقب با لنز اصلی 12 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی از ویژگی‌های قابل ذکر این دیوایس هستند.

هر دو مدل Narzo باتری 5000 میلی‌آمپری دارند که با Realme UI بر پایه اندروید 10 تجربه کاربری را محقق می‌سازند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)