خانهاخبار
گزارش: نوکیا 9.3 به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز می‌شود

گزارش: نوکیا 9.3 به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز می‌شود

بر اساس گزارش منابع نزدیک به HMD، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال نهایی کردن طراحی دوربین سلفی زیر نمایشگر برای پرچمدار آتی خود است.
۱۳۹۹/۲/۱

گلکسی اس ۲۰ الترا و وان پلاس ۸ پرو پنل‌هایی دارند که احتمالا از جمله بهترین نمایشگرهای موجود در بازار است. انتظار می‌رود که اپل هم در آیفون ۱۲ پرو به سراغ ارتقای قابلیت‌های صفحه نمایش پرچمدار خود برود. با این حال گزارش‌ها از اضافه شدن فناوری جدیدی به پرچمدار آتی HMD خبر می‌دهند که می‌تواند نوکیا ۹.۳ پیورویو را نسبت به رقبا جلو بیندازد.

در ماه ژانویه ۲۰۲۰، افشاگر معروفی گفته بود که HMD Global مشغول آزمایش فناوری دوربین زیر نمایشگر برای نسل بعدی پرچمدار این شرکت است که در آن زمان با نام نوکیا ۹.۲ پیورویو شناخته می‌شد. با این حال، این شرکت ایده استفاده از دوربین سلفی پاپ‌آپ را هم در نظر داشت تا در صورت عدم موفقیت در عرضه عمومی دوربین زیر نمایشگر بتواند از این مکانیزم استفاده کند.

انتظار می‌رفت که HMD در نهایت به سراغ دوربین سلفی پاپ‌آپ برود، اما اکنون منابع نزدیک به این شرکت می‌گویند که دوربین زیر نمایشگر تقریبا قطعی شده و بخشی از ویژگی‌های جدید صفحه نمایش پرچمدار بعدی نوکیا خواهد بود که با نام PureDisplay V3 شناخته می‌شود.

این یعنی نوکیا ۹.۳ پیورویو می‌تواند نمایشگری تمام صفحه با کمترین حاشیه داشته باشد تا از این حیث خودش را از سایر پرچمداران بازار جدا کند. منابع می‌گویند HMD برای کسب اطمینان از این که پرچمدار بعدی این شرکت بهترین بهترین‌ها خواهد بود سعی دارد نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را هم به نوکیا ۹.۳ بیاورد.

نوکیا ۹.۳ پیورویو احتمالا در ماه اوت یا سپتامبر و همراه با نوکیا ۷.۳ معرفی خواهد شد. سوای از قابلیت‌های فوق‌الذکر، انتظار داریم که این گوشی دوربینی پنج‌گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته باشد. این گوشی احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد تا به 5G هم دسترسی پیدا کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)