خانهاخبار
افشا تصاویر جانشین پورشه 918 Spyder

افشا تصاویر جانشین پورشه 918 Spyder

پورشه مدتی است که در حال کار بر روی توسعه جانشین هایپرکار 918 Spyder است.
۱۳۹۹/۲/۱

، یک هایپرکار هیبریدی بود که پس از پورشه Carrera GT وظیفه پرچمداری محصولات کمپانی پورشه را برعهده داشت. پورشه تا سال  2015 تنها 918 واحد از این هایپرکار 1 میلیون دلاری تولید کرده است.

اما اکنون چندین سال از معرفی 918 Spyder گذشته است و زمان آن فرارسیده تا جانشین این خودرو افسانه‌ای وارد بازار شود.

اکنون تصاویر واضحی از پتنت ثبت شده پورشه، توسط مجله Autovisie افشاء شده است. در این تصاویر شاهد یک هایپرکار موتور وسط و طراحی مشابه با محصولات مدرن پورشه هستیم.

image

 

برای درک بهتر مبداء این تصاویر، باید به بیش از یک سال پیش که پورشه از کانسپت 917 پرده برداری کرد، برگردیم. این کانسپت ادای احترامی به ماشین افسانه ای 917 بود که باعث دو قهرمانی متوالی پورشه در مسابقات 24 ساعته لمانز سال های 1970 و 1971 شد.

فراتر از افتخار و جلاء نام 917، تصور می‌شود کانسپت 917 پیش نمایشی از نسل آینده هایپرکار بعدی پورشه باشد. حال، بر اساس تصاویر پتنت منتشر شده، صحت این ادعا تا حدود زیادی تائید می‌شود.

image

 

جزئیات مربوط به جانشین آینده پورشه 918 Spyder در حال حاضر موجود نیست، اما پیش بینی می‌شود که در  حدود سال 2025 این خودرو معرفی و روانه بازار خواهد شد. همچنین پورشه قبلا از هدف جاه‌طلبانه خود برای شکستن رکوردها در پیست Nurburgring با زمان کمتر از 6:30 دقیقه صحبت کرده است.

اعتقاد بر این است که جانشین پورشه 918 Spyder از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد کرد و وجود خروجی اگزوزها در تصاویر منتشر شده نشان دهنده ادامه استفاده از موتور بنزینی در کنار موتور های الکتریکی در آینده است.

image

 

پیکربندی چراغ‌های جلو به طور طبیعی زبان طراحی فعلی پورشه را نشان می‌دهند، اما یک مشخصه جالب در این تصاویر وجود تنها یک صندلی در خودرو است.

البته که این تصاویر تنها رندرهایی از نمونه پیش تولید هستند و احتمالاً مشخصات نمونه  اصلی، تا حدی تغییر خواهد کرد. اما حداقل ما این ایده را داریم که هایپرکار بعدی پورشه چه شکلی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)