خانهاخبار
میان‌رده Oppo Find X2 Lite با اسنپدراگون 765G معرفی شد

میان‌رده Oppo Find X2 Lite با اسنپدراگون 765G معرفی شد

اوپو با رونمایی از فایند ایکس 2 لایت سومین عضو از خانواده‌ای را معرفی کرده است که با پشتیبانی از نسل پنجم به صورت جدی وارد صحنه رقابت با گوشی‌های مشهور می‌شوند.
۱۳۹۹/۱/۳۱

سری اوپو فایند احتمالا یکی از موفق‌ترین خانواده‌های تاریخ برند اوپو به حساب می‌آید. این شرکت دو سال پیش بعد از مدت مدیدی تصمیم گرفت که این سری را با اوپو فایند ایکس مجددا احیا کند. اوپو در سال ۲۰۱۹ به سراغ سری رینو رفت ولی امسال دوباره به سمت سری فایند برگشته و تاکنون دو موبایل از سری اوپو فایند ایکس ۲ معرفی کرده است. حالا نوبت به عضو جدیدی از این خانواده رسیده که Oppo Find X2 Lite نام دارد.

اوپو امسال قصد دارد تلفن‌های هوشمند نسل پنجمی بیشتری معرفی کند. اوپو فایند ایکس ۲ لایت جدیدترین محصول این شرکت است که از اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند تا به 5G دسترسی داشته باشد. با این حساب، فایند ایکس ۲ لایت موبایلی پرقدرت از گروه میان‌رده‌هاست که قابلیت‌های گوشی‌های رده بالا را در اختیار دارد.

image

در کنار این پردازنده ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. البته ممکن است در آینده مدل‌های بیشتری از این گوشی به بازار بیاید، ولی فعلا فقط همین مدل در دسترس است. این گوشی دارای قابلیتی به نام 5G هوشمند است که اجازه می‌دهد دستگاه به‌راحتی بین شبکه‌های 4G و 5G جابجا شود تا مصرف باتری کنترل شود.

image

اوپو فایند ایکس ۲ لایت نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD و ناچ قطره‌ای دارد. پنل این موبایل با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و شاهد حضور حسگر اثر انگشت در آن هستیم. طبق اعلام اوپو، حداکثر روشنایی نمایشگر فایند ایکس ۲ لایت ۶۰۰ نیت است. نکته جالب آن که وزن این دستگاه ۱۸۰ گرم بوده و ضخامت آن ۷.۹۶ میلی متر است. فایند ایکس ۲ لایت از طراحی آنتن جدیدی استفاده می‌کند که متناسب با موقعیت کاربر خودش را تطبیق می‌دهد. در نتیجه، صرف‌نظر از شکل استفاده شما از دستگاه، فایند ایکس ۲ لایت همواره می‌تواند بهترین سیگنال را دریافت کند.

دوربینی برای تمام سلایق

image

دوربین Oppo Find X2 Lite دوربینی چهارگانه است که یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 دارد. علاوه بر این، یک لنز عریض و ماکروی ۸ مگاپیکسلی، یک لنز تک‌رنگ ۲ مگاپیکسلی و یک لنز پرتره ۲ مگاپیکسلی در این ماژول قرار گرفته است. در بخش دوربین سلفی شاهد حضور لنزی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هستیم.

image

اوپو فایند ایکس ۲ لایت به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و ColorOS 7 به بازار می‌آید. این نسخه از پوسته اوپو محیطی به نام Game Space دارد که تجربه گیمینگ کاربر را بهبود می‌بخشد. این گوشی همچنین یک باتری ۴۰۲۵ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع VOOC 4.0 بهره می‌برد. در نتیجه، می‌توانید ظرف ۲۰ دقیقه گوشی را ۵۰ درصد شارژ کنید.

image

قیمت و تاریخ عرضه

اوپو فایند ایکس ۲ لایت با قیمت تقریبی ۵۲۵ دلار وارد بازار اروپا می‌شود، اما هنوز اشاره‌ای به بازارهای هدف این گوشی نشده است. Find X2 Lite در حال حاضر در دو رنگ سفید مرواریدی و مشکی مهتابی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)