خانهاخبار
اپل فروشگاه خود را در کره جنوبی بازگشایی کرد

اپل فروشگاه خود را در کره جنوبی بازگشایی کرد

به دنبال کنترل نرخ شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی، اپل دیروز رسما اعلام کرد که تنها فروشگاه آن‌ها در شهر سئول از امروز فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
۱۳۹۹/۱/۳۰

فروشگاه خرده‌فروشی اپل از امروز در کره جنوبی بازگشایی خواهد شد. این اولین اپل استور کوپرتینویی‌ها در خارج از منطقه چین بزرگ است که از زمان آغاز همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد. این شرکت دیروز صفحه مربوط به تنها شعبه خود در شهر سئول را به‌روز کرد و به مشتریان اطلاع داد که فروشگاه آن‌ها از امروز باز خواهد شد.

اپل در ماه مارس گفته بود که برنامه‌هایی برای بازگشایی شماری از فروشگاه‌های خود در ابتدای ماه آوریل دارد. این شرکت در آن زمان تمام خرده‌فروشی‌های خود را در سراسر دنیا، به جز چین، تعطیل کرده بود تا ریسک شیوع ویروس کرونا را کاهش دهد. این تصمیم از تاریخ ۱۵ مارس در کره جنوبی اجرایی شده بود. حالا این بازگشایی با رونمایی از آیفون SE 2020 همزمان شده است. میان‌رده جدید اپل از دیروز برای پیش‌خرید در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کره جنوبی انتخابات اولیه مجلس خود را در روز چهارشنبه برگزار کرد. دولت کره برای محافظت از شهروندان در برابر کووید-۱۹ تدابیر پیش‌گیرانه خاصی را در ایستگاه‌های رای‌گیری به کار گرفته بودند. از سوی دیگر، مدارس این کشور از دو هفته پیش در دو فاز شروع به فعالیت مجدد کردند.

کره جنوبی تا روز جمعه ۱۰٫۶۰۰ مورد ابتلا و ۲۳۰ قربانی ناشی از ویروس کرونا داشته، اما نرخ ابتلای موارد جدید از ابتدای ماه آوریل رو به کاهش بوده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۹/۱/۳۰
چه خبر خوشحال کننده ای