خانهاخبار
تماس ویدیویی گروهی در واتس اپ با افراد بیشتری ممکن می‌شود

تماس ویدیویی گروهی در واتس اپ با افراد بیشتری ممکن می‌شود

واتس‌اپ تاکنون فقط اجازه می‌داد که با حداکثر چهار نفر بتوانید تماس صوتی یا ویدیویی گروهی داشته باشید، اما این تعداد قرار است در آینده نزدیک افزایش یابد.
۱۳۹۹/۱/۳۰

همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ باعث افزایش چشمگیر میزان استفاده از تماس‌های ویدیویی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی شد، چون بسیاری از مردم حالا از داخل خانه‌های خود به کارهایشان می‌پردازند. این اپلیکیشن‌ها در طول چند ماه اخیر به قابلیت‌های جدید و متنوعی مجهز شده‌اند که هدف اصلی‌شان تسهیل در امر دورکاری بوده است.

واتس‌اپ هم یکی از اپلیکیشن‌هایی است که تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام داده. این سرویسِ متعلق به فیسبوک حالا مشغول توسعه قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا افراد بیشتری را به تماس‌های صوتی یا ویدیویی گروهی اضافه کنند. محدودیت فعلی این پیام‌رسان روی چهار نفر تنظیم شده، اما این عدد در روزهای آینده قرار است بالاتر برود. اگر به اطلاعات اعلام‌شده از سوی وب‌سایت WABetainfo اعتماد داشته باشیم، این عدد یک عدد زوج خواهد بود و می‌تواند بین ۶ تا ۱۲ باشد.

این ویژگی برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد و برای استفاده از آن برای اپلیکیشن خود را آپدیت کنید. با این حال، متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که قابلیت مذکور دقیقا در چه زمانی عرضه عمومی خواهد شد.

واتس‌اپ به‌تازگی قابلیتی را به پیام‌رسان خود اضافه کرده بود که اجازه می‌داد راحت‌تر بتوانید تماس‌های صوتی یا ویدیویی گروهی را آغاز کنید. برای استفاده از این قابلیت کافی است در داخل چت گروهی خود روی آیکن تماس صوتی یا ویدیویی تپ کنید تا تماس با تمام اعضای آن گروه فورا آغاز شود. البته همان طور که گفتیم، این محدودیت فعلا اجازه برقراری تماس صوتی تا ۴ نفر را می‌دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)