خانهاخبار
عرضه هدفون های اپل با قطعات قابل تعویض

عرضه هدفون های اپل با قطعات قابل تعویض

بعد از یک موفقیت بزرگ در ورود به بازار هدفون های بی‌سیم، اپل اکنون به دنبال ورود به بخش حرفه‌ای تر بازار یعنی هدفون های بالای گوش است.
۱۳۹۹/۱/۲۹

بلومبرگ افشا کرده است که این محصول احتمالا در تابستان امسال عرضه می‌شود.

افرادی که با این موضوع آشنا هستند، می‌گویند اپل به دنبال رقابت مستقیم با برندهای رقیب مانند Bose، Sony و Sennheiser است. برای تحقق این هدف، اپل در حال کار بر روی یک نسخه اقتباسی از فناوری حذف نویز است که پیش از این در AirPods Pro  مورد استفاده قرار گرفته است.

انتظار می‌رود کنترل های صوتی علاوه بر مجموعه محدودی از کنترل های لمسی یکپارچه از طریق دستیار مجازی Siri انجام شود.

این دو ویژگی همراه با فناوری اتصال بی سیم که اپل قبلاً از آن استفاده کرده است، به این محصول کمک می‌کند تا از رقبا پیشی بگیرد.

البته که این غول مستقر در سیلیکن‌ولی امیدوار است تا بتواند در بخش طراحی نیز چشم ها را خیره کند.

طبق شایعات منتشر شده، این هدفون دارای ظاهری به اصطلاح "کلاسیک" خواهند بود که شامل دو گوشی بیضی شکل است که پیچ خورده و توسط یک پیشانی با بازوهای نازک فلزی به یکدیگر وصل می‌شوند.

اپل در حال طراحی بازوهای فلزی است که از بالای لاله گوش رد می‌شنود و نه از طرفین سر.

اپل برای تمایز بیشتر محصول خود از رقبا، امکان وصل یا جدا کردن برخی از قطعات سفارشی بسیار مهم را با کمک آهن ربا ایجاد کرده است. در واقع، پیشانی و جلوی هدفون به کمک آهن ربا به قاب متصل هستند و کاربران امکان تعویض این قطعات را به دلخواه خود دارا هستند.

اپل در حال برنامه ریزی برای تولید طیف گستردهای از هدبندها و پدهای‌گوشی در رنگ و سایزهای مختلف است.

image

حتی ممکن است اپل به خریداران این امکان را بدهد که جنس قطعات استفاده شده در ساخت هدفون خود را قبل و یا حتی بعد از خرید تغییر دهند.

این روند شخصی سازی مشابه همان روندی است که قبلا در عرضه اپل واچ شاهدش بوده‌ایم. ممکن است اپل هر چند ماه یکبار هدست و پدهای گوش جدیدی را معرفی کند تا همزمان با شروع یک فصل جدید مورد استفاده کاربران شیک پوش قرار گیرند.

image

به نظر می‌رسد که اپل حداقل روی دو نسخه از این هدفون کار می‌کند. مدل اول برای استفاده در شرایط سخت استفاده مانند تمرینات تناسب اندام است که از مواد سبکتر ساخته شده و قابلیت تنفس راحت‌تری را برای کاربر ایجاد می‌کند. مدل لوکس‌تر نیز از قسمت های چرمی و استیل خوش ساخت استفاده خواهد کرد.

امکان دارد که گزینه های سفارشی سازی که در بالا ذکر شد به این معنی باشد که خریداران بتوانند هدفون های لوکس خود را به مدل تناسب اندام و برعکس تبدیل کنند. با این حال، این موضوع هنوز تأیید نشده است.

درنهایت، همانطور که امروز بلومبرگ خاطرنشان کرد، اپل ممکن است عرضه این محصول را به تأخیر اندازد. در صورت وجود مشکلات توسعه بیشتر یا مشکلات ناشی از همه‌گیری بیماری COVID-19 ، ممکن است آزمایش نهایی روی محصول به تعویق افتد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)