خانهاخبار
رونمایی از سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite

رونمایی از سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite

غول فناوری کره‌ای، روز گذشته از نسخه ضعیفتر تبلت Galaxy Tab S6یعنی Galaxy Tab S6 Lite رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۱/۲۸

سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite از طراحی فلزی یکپارچه بدنه بهره می‌برد و دارای یک صفحه نمیاش ال سی دی با ابعاد 10.4 اینچ که دقیقا 0.1 اینچ کوچکتر از پنل سوپر Tab S6 AMOLED، است. نسخه Lite همچنین از اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش موجود در تبلت Tab S6 بهره نمی‌برد.

image

 

در قسمت داخلی، Galaxy Tab S6 Lite دارای یک پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.3 گیگاهرتز است. سامسونگ مدل پردازنده را اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد از تراشه Exynos 9611 SoC در این تبلت استفاده شده است.

Galaxy Tab S6 Lite دارای 4 گیگابایت حافظه رم است و در دو گزینه ذخیره سازی  64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

از طرف دیگر Tab S6 معمولی با حافظه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در مدل پایه و مدل گرانتر آن دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین، Tab S6 Lite دارای شکاف کارت microSD است که امکان ذخیره سازی تا 1 ترابایت را فراهم می‌کند.

Galaxy Tab S6 Lite از اندروید 10 پشتیبانی کرده ودارای قابلیت های Dark Mode و Samsung Knox است.

همچنین، Galaxy Tab S6 Lite به شما امکان پاسخ به تماس ها و پیام های متنی را می‌دهید، البته به شرط اینکه  با استفاده از Android Pie به یک گوشی هوشمند سامسونگ متصل باشید.

سامسونگ Tab S6 Lite از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند.

جالب توجه انکه Galaxy Tab S6 Lite از قلم S-Pen بهره می‌برد و همچنین سامسونگ یک کاور کتابی شکل را به طور جداگانه به فروش می‌رساند که دارای محل قرارگیری قلم S-Pen است و حمل آن را برای شما راحت‌تر می‌کند.

image

 

Tab S6 Lite دارای بلوتوث 5.0 است و از اتصال Wi-Fi و LTE نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین از جک هدفون 3.5 میلی متری بهره می‌برد و برای تجربه بهترین کیفیت صدا، همراه با بلندگوهای ساخت کمپانی AKG که توسط Dolby Atmos تنظیم شده‌اند بصورت استاندارد عرضه می‌شود.

باتری این تبلت دارای ظرفیت 74040 میلی آمپر ساعتی است که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

Galaxy Tab S6 Lite با سه رنگ خاکستری، صورتی و آبی عرضه می‌شود.

در حال حاضر مشخصات کامل این تیلت در سایت رسمی سامسونگ اندونزی ذکر شده است، اما هیچ جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن آن در سایر کشورها دردست نیست. با این حال، شعبه اندونزی فاش می‌کند که Tab S6 Lite با اشتراک YouTube Premium به مدت 4 ماه، همراه خواهد بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)