خانهاخبار
گوشی جدید و میان رده‌ی اوپو در سه رنگ مشاهده شد

گوشی جدید و میان رده‌ی اوپو در سه رنگ مشاهده شد

پوستر جدیدی از گوشی Oppo A92s منتشر شده که در سه رنگ مختلف آن را نشان می دهد
۱۳۹۹/۱/۲۸

به تازگی اخبار و شایعات به گوشی میان رده‌ی جدیدی از شرکت اوپو با نام A92s اشاره دارند. نکته متمایز کننده در مورد این تلفن اینست که اولین گوشی سری A این شرکت است که از صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و همچنین اتصال 5G بهره می‌برد. به تازگی پوستری از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که رنگ‌های این گوشی را فاش می‌کند.این پوستر نشان می‌دهد که گوشی جدید Oppo در سه رنگ سیاه، سفید و صورتی وارد بازار خواهد شد. طبق اطلاعات قبلی، قیمت این گوشی نیز ۳۴۹۹ یوان معادل ۳۵۵ پوند خواهد بود. پوستر جدید نشان می‌دهد که این قیمت برای گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ حافظه ذخیره‌سازی است.

image

انتظار می‌رود Oppo A92s دارای یک پنل ۶.۵۷ اینچی ال سی دی باشد. در بالای سمت چپ صفحه نمایش بریدگی دوربین دوگانه سلفی وجود دارد که گفته می‌شود یکی از آن‌ها ۱۶ مگاپیکسلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی در پشت خود دارای یک ماژول دوربین مربع شکل است که یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی؛ که احتمالا برای عکس‌های ماکرو و افکت‌های دارای عمق استفاده خواهد شد، را درون خود جای داده است. اسکنر اثر انگشت نیز در کناره‌های گوشی قرار دارد.

گوشی جدید اوپو دارای باتری چهارهزار میلی آمپر ساعتی است و احتمالا اولین گوشی جهان است که از پردازنده Dimensity 800 5G مدیاتک بهره می‌برد. این سیستم روی یک چیپ می‌تواند با حافظه رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.1 همراه شود. تا به این لحظه اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه گوشی  Oppo A92s در دست نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)