خانهاخبار
معرفی مازراتی MC20

معرفی مازراتی MC20

Maserati مدتها است در حال برنامه ریزی برای احیا برند خود و آغاز رقابتی تازه با اسپرت سازان آلمانی است. در اولین قدم از این برنامه، مازاراتی قصد دارد تا بزودی از سوپر اسپرت MC20 رونمایی کند.
۱۳۹۹/۱/۲۸

طبق اخبار جدید منتشر شده از سوی مجله Car and Driver، این سوپر اسپرت موتور وسط می‌تواند بیش از 600 اسب بخار قدرت از موتور V6 جدید خود بیرون بکشد.

طبق گفته Car and Drive، مازراتی خود به تنهایی و اینبار بدون کمک گرفتن از فراری دست به توسعه این موتور V6 کاملا جدید زده است. این هیولای 6 سیلندر دارای دو توربو خواهد بود که به یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه متصل شده است.

image

 

همچنین این شایعات به یک مدل هیبریدی و یک مدل تمام الکتریکی در آینده اشاره دارند. پیش از این نیز مازراتی، توسعه یک مدل تمام الکتریکی را تائید کرده بود.

این خودروساز MC20 را جانشین معنوی برای MC12 می داند، که در واقع خود یک فراری انزو با نشان مازراتی بود.

لین خودرو باتوجه به یک موتور 600 اسب بخاری و یک طراحی بی نظیر، مطمئناً یک دستاورد بزرگ برای شرکت مستقر در مودنا خواهد بود.

در حقیقت، این اتفاق بقدری برای مازراتی مهم است که باعث تاسیس یک خارخانه جدید برای ساخت و مونتاژ قطعات خاص این خودرو در شهر مودنا شده است.

image

 

مازراتی اعلام کرده است که این خودرو هیچ قطعه مشترکی با دیگر محصولات کمپانی فیات_کرایسلر نداشته و از یک پلتفرم کاملا اختصاصی جدید استفاده می‌کند.

مازراتی، MC20 را در یک رویداد بزرگ به نام MMXX: The Way Forward معرفی خواهد کرد. این رویداد در ماه سپتامبر در مودنا برگزار می‌شود، اگرچه هنوز تاریخ دقیق اعلام نشده است.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۹/۱/۲۸
سلام و عرض خسته نباشید
من مطالب شما رو برای پیج خودم در سایت دیگر کپی میکنم
گفتم اطلاع داشته باشین حلال کنیم چون بدون زکر اسم سایت حی اس ام هست
در ضمن من چندین سال هست از کاربران سایت جی اس ام هستم.