خانهاخبار
موتورولا اج پیش از عرضه در گیک‌بنچ رویت شد

موتورولا اج پیش از عرضه در گیک‌بنچ رویت شد

سرویس بنچمارک گیک‌بنچ از ثبت اطلاعات تلفن هوشمند جدید موتورولا با نام Edge خبر داده است. این سرویس اطلاعات خوبی را درباره تلفن هوشمند آتی موتورولا در اختیار ما قرار می‌دهد.
۱۳۹۹/۱/۲۸

موتورولا سوم اردیبهشت با برگزار رویدادی رسما از تلفن‌های هوشمند سری Edge رونمایی خواهد کرد. این سری شامل دو عضو خواهد بود که یکی Edge معمولی و دیگری +Edge نام دارد. مدل پلاس از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و به فناوری 5G مجهز است، در حالی که مدل معمولی میان‌رده‌ای از گروه گوشی‌های پریمیوم است که باز هم با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات به بازار می‌آید. حالا، یک هفته مانده به رونمایی از این خانواده، موتورولا اج در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

موتورولا اج قبلا در ماه بهمن در گیک‌بنچ حاضر شده بود. اکنون نسخه معمولی این گوشی با چیپست هشت هسته‌ای کوآلکام که ۱.۸ گیگاهرتز سرعت دارد به گیک‌بنچ رفته است. طبق گزارش‌های موجود پیرامون موتورولا اج، این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند.

گیک‌بنچ می‌گوید اسم رمز موتورولا اج Racer است و از ۶ گیگابایت رم به همراه اندروید ۱۰ بهره می‌برد. این گوشی در بخش آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات ۵۰۵ و ۱۴۱۰ را کسب کرده است. بر اساس شایعات، موتورولا اج از نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با لبه‌های خمیده استفاده می‌کند. این پنل دارای رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. روی نمایشگر اج حفره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی این دستگاه است.

در قاب عقب موتورولا اج دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود که شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که احتمالا از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد. به‌علاوه، باید منتظر قابلیت‌هایی مثل حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوی دوگانه، NFC، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و درگاه USB-C باشیم. فعلا صحبتی درباره قیمت این دستگاه مطرح نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)