خانهاخبار
وان پلاس شارژر بیسیم Warp Charge 30 را با سرعت 30 واتی عرضه کرد

وان پلاس شارژر بیسیم Warp Charge 30 را با سرعت 30 واتی عرضه کرد

وان پلاس بالاخره در وان پلاس 8 پرو از قابلیت شارژ بیسیم رونمایی کرد و همراه آن شارژر بیسیمی را معرفی نمود که از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۲۷

وان پلاس ساعاتی پیش از سری وان پلاس ۸ رونمایی کرد. این سری شامل دستگاه قدرتمندی به نام وان پلاس ۸ پرو است که برای اولین بار از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند. سرعت عملکرد این فناوری حداکثر ۳۰ وات است که اجازه می‌دهد در عرض ۳۰ دقیقه دستگاه خود را تا ۵۰ درصد شارژ کنید. ولی چنین سرعتی در ازای پرداخت مبلغی بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر می‌خواهید از شارژر ۳۰ واتی وان پلاس استفاده کنید باید به سراغ یکی از این دو دستگاه بروید: پد شارژر ۶۹ دلاری یا استند شارژر ۷۹ دلاری.

image

شارژ بیسیم با چنین توانی به معنای تن دادن به برخی از ویژگی‌های گاها آزاردهنده است. شارژر Warp Charge 30 نیز در هر دو نسخه خود از فنی استفاده می‌کند که دمای دستگاه را کاهش می‌دهد. استفاده از سیستم‌های مدیریت دما در شارژرهای بیسیم بسیار اهمیت دارند و این فن هم به همین دلیل تعبیه شده است.

image

البته مدل استند این شارژر طراحی خاصی دارد که مانع از ارتباط مستقیم گوشی با بخش‌های پلاستیکی این دستگاه می‌شود. استند وان پلاس همچنین شبکه‌هایی دارد که مستقیما هوای خنک را به پشت موبایل منتقل می‌کند. وان پلاس می‌گوید این محصول حالتی تحت عنوان «حالت خواب» هم دارد که با فعال‌سازی آن در هنگام شب می‌توانید فن دستگاه را خاموش کنید، ولی طبعیتا سرعت شارژ کاهش پیدا می‌کند.

شارژر Warp Charge 30 با دستگاه‌های مجهز به فناوری استاندارد Qi سازگار است ولی با محصولات غیر وان پلاسی صرفا با سرعت ۵ وات کار می‌کند. در نتیجه این سرعت شارژ بالا که در عرض نیم ساعت می‌تواند نیمی از ظرفیت باتری را پر کند، صرفا در اختیار موبایل‌های وان پلاس قرار دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)