خانهاخبار
مشخصات کامل Oppo A92s در مرجع TENAA فاش شد

مشخصات کامل Oppo A92s در مرجع TENAA فاش شد

مرجع اطلاعاتی چینی TENAA با اضافه کردن اوپو A92s به پایگاه داده خود از مشخصات کامل این تلفن هوشمند میان رده رونمایی کرد. اوپو A92s از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۲۷

پس از معرفی Oppo Ace2 در چین، حالا باید منتظر میان‌رده بعدی این شرکت با نام Oppo A92s باشیم. مشخصات کلیدی و قیمت این دستگاه در گزارش‌های اخیر فاش شده بود. اما امروز مرجع TENAA از ثبت دو تلفن تازه با شماره مدل‌های PDKM00 و PCRT10 خبر داده است. شماره مدل PDKM00 متعلق به همان اوپو A92s است اما PCRT10 ما را به گوشی Reno3 Vitality Edition می‌رساند که در ماه فوریه در چین معرفی شده بود.

بر اساس اطلاعات TENAA، اوپو A92s در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی به بازار می‌آید. وزن این گوشی ۱۸۴ گرم و ابعاد آن ۱۶۳ در ۷۵ در ۸.۱ میلی متر است. این مرجع تصاویری از اوپو A92s را منتشر کرده که شامل نمایشگری با دوربین سلفی حفره‌ای دوگانه است. TENAA می‌گوید این گوشی نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل دارد و نسبت صفحه به بدنه آن ۲۰:۹ است. گزارش‌های اخیرا فاش می‌کند که اوپو A92s اولین موبایل از سری A محصولات این شرکت است که نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد.

در قاب عقب اوپو A92s ماژولی مستطیلی قرار گرفته که نواری به صورت مورب دو لنز آن را متمایز کرده است. این گوشی یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد. در بخش سلفی نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

موتور محرک اوپو A92s پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت ۲ گیگاهرتز است که بنچمارک گیک‌بنچ آن را دیمنسیتی ۸۰۰ معرفی کرده تا این گوشی اولین دستگاه با این پردازنده نسل پنجمی باشد. مرجع TENAA همچنین نشان می‌دهد که A92s از ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

حداقل ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای اوپو A92s برابر ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعت است و به نظر می‌رسد که فناوری شارژ سریعی برای این گوشی ارائه نمی‌شود. میان‌رده اوپو از حسگر اثر انگشت جانبی برخوردار است، شکاف کارت حافظه دارد و با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. گزارش‌های اخیر فاش می‌کند که اوپو A92s در مدل ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۳۵۴ دلار روانه بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)