خانهاخبار
پرچمدار Meizu 17 با پشتیبانی از 5G در 29 فروردین رونمایی می‌شود

پرچمدار Meizu 17 با پشتیبانی از 5G در 29 فروردین رونمایی می‌شود

شرکت میزو با انتشار پستی در پلتفرم ویبو رسما اعلام کرد که پرچمدار 5G خود را با نام میزو 17 در تاریخ 29 فروردین معرفی خواهد کرد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۲۷

تلفن هوشمند Meizu 17 قرار بود در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ معرفی شود ولی این اتفاق نیفتاد و چندی پیش تصویری فاش شد که نشان می‌داد این گوشی در تاریخ ۱۵ آوریل مصادف با ۲۷ فروردین از راه می‌رسد. اما حالا به نظر می‌رسد که این تاریخ هم درست نبوده، چون شرکت میزو امروز رسما اعلام کرده که Meizu 17 را در تاریخ ۲۹ فروردین معرفی خواهد کرد.

image

میزو این خبر را در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرده و با انتشار تصویری حاوی عبارت mSmart 5G تایید می‌کند که موبایل بعدی آن‌ها از نسل پنجم ارتباطات پشتیبانی خواهد کرد. میزو ۱۷ روز جمعه از طریق یک رویداد آنلاین معرفی می‌شود.

این شرکت دسامبر پارسال تایید کرده بود که میزو ۱۷ از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد، ولی اطلاعات دیگری درباره این تلفن هوشمند در دسترس نبود. شایعات قبلی نشان می‌داد که موبایل جدید آن‌ها از نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند و در گوشه سمت راست آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی قرار گرفته است. این پنل از نوع LCD بوده و رزولوشن آن ۲۲۰۶ در ۱۰۸۰ پیکسل است. میزو ۱۷ در قاب عقب از دوربینی چهارگانه بهره می‌برد که لنزهای آن چینش افقی دارد.

پرچمدار آتی میزو به فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی مجهز است و مدل پروی آن از شارژ سریع ۶۵ واتی بهره خواهد برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)