خانهاخبار
پرچمدار Oppo Ace2 با شارژ سریع 65 واتی معرفی شد

پرچمدار Oppo Ace2 با شارژ سریع 65 واتی معرفی شد

پرچمدار جدید شرکت اوپو با اسم Ace2 جانشین Reno Ace به حساب می‌آید و از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند. این گوشی فناوری شارژ سیمی 65 واتی و شارژ بیسیم 40 واتی دارد.
۱۳۹۹/۱/۲۷

اوپو بالاخره در یک رویداد آنلاین از پرچمدار Ace2 رونمایی کرد. این گوشی جانشین Reno Ace به حساب می‌آید که با سخت‌افزاری قدرتمند و سریع‌ترین فناوری شارژ بیسیم دنیا به بازار آمد. اکنون خط تولید Ace از سری Reno جدا شده و قرار است به صورت مستقل به فروش برسد. گوشی Oppo Ace2 با اسنپدراگون ۸۶۵، پشتیبانی از 5G و فناوری شارژ فوق سریع تحت عنوان یک موبایل گیمینگ پرچمدار عرضه می‌شود.

اوپو ایس ۲ همان طراحی مرسوم تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۲۰ را دارد که شامل نمایشگری با حفره دوربین سلفی و ماژول دوربین چهارگانه قاب عقب است. وزن این گوشی ۱۸۵ گرم و ضخامت آن ۸.۶ میلی متر است، در نتیجه به راحتی می‌توانید آن را در دست بگیرید. بخش پشتی ایس ۲ طراحی خمیده سه بعدی داشته و از اصول ارگونومی در طراحی آن استفاده شده است.

image

این گوشی نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و نسبت صفحه به بدنه آن ۹۱.۸ درصد است. اوپو ایس ۲ از نسل پنجم گوریلا گلس، طیف رنگی DCI-P3، روشنایی ۱۱۰۰ نیت، گواهی +HDR10 و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. این گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.0 به بازار می‌آید.

به لطف تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، این دستگاه از 5G دوگانه با امکان رومینگ در ۲۵ کشور دنیا پشتیبانی می‌کند. اوپو ایس ۲ هم درست مثل تمام پرچمداران سال ۲۰۲۰ از وای فای ۶ برخوردار است و این فناوری در کنار 5G باعث می‌شود که سرعت این دستگاه تا ۲۹۵۰ مگابیت بر ثانیه برسد.

اوپو ایس ۲ در دمای اتاق موفق به کسب امتیاز ۶۰۸ هزار از بنچمارک آنتوتو شده است. اما اگر سیستم خنک‌سازی دستگاه وارد عمل شود، امتیاز این گوشی تا ۶۲۵٫۱۸۴ بالا می‌رود. اوپو می‌گوید آن‌ها توانسته‌اند مصرف توان ایس ۲ را در برخی از بازی‌ها تا ۱۲ درصد کاهش داده و دما را بدون فدا کردن قدرت دستگاه تا ۱.۴ سانتی گراد پایین بیاورند.

image

اوپو ایس ۲ برای بازی کردن بهینه‌سازی شده است. اوپو مدعی است که گوشی آن‌ها در نرخ فریم‌های بالا پایداری دارد و با کنترل دما می‌تواند عمر باتری زیادی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. به لطف قابلیت HyperBoost 3.0، ایس ۲ می‌تواند بازی‌هایی مثل Peace Elite را برای مدتی طولانی روی نرخ ۹۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. این شرکت می‌گوید به لطف فناوری پیشرفته 4D VC، می‌توانید حتی در حین شارژ شدن نیز با این گوشی بازی کنید.

از آن‌جایی که این پرچمدار با تمرکز بر قابلیت‌های گیمینگ ساخته شده، اوپو با گردآوری اطلاعات از بیش از ۲۰۰ بازیکن دستگاه خود را برای ورزش‌های الکترونیکی و حالت متعادل بهینه‌سازی کرده است. این گوشی قابلیت دیگری برای ارتباطات اجتماعی دارد که شبیه سیستم گزارش آنلاین چینی Danmu است. در واقع، اوپو ایس ۲ قابلیتی دارد که اجازه می‌دهد پیام‌های جدید شبیه نظرات کاربران بر روی صفحه بازی نمایش پیدا کنند.

image

ایس ۲ از طریق دستیار هوشمند Breeno در طول بازی از کنترل‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید حجم صدا، روشنایی و سایر ویژگی‌های دستگاه را با Breeno کنترل کنید. این گوشی با استاندارد ویبره چهار بعدی ۲.۰ عرضه می‌شود که با توجه به اسلحه مورد استفاده در بازی لرزش‌های دستگاه را تغییر می‌دهد. این گوشی از بلندگوهای دوگانه استریو برخوردار است و با دالبی اتموس تجربه صوتی مطلوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

اوپو ایس ۲ یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سیمی ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این باتری همچنین با شارژ بیسیم ۴۰ واتی AirVOOC سازگار است تا با ۵ دقیقه شارژ بتوانید حدود یک ساعت از دستگاه استفاده کنید. فناوری شارژ ایس ۲ توسط TUV Rheinland تایید شده و در نهایت می‌توانید به شارژ معکوس ۱۰ واتی نیز دسترسی داشته باشید.

image

پیکربندی دوربین اوپو ایس ۲ آن‌قدرها خارق‌العاده نیست ولی می‌تواند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد. این گوشی یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد که با یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز پرتره ۲ مگاپیکسلی و یک لنز سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی به بازار می‌آید. دوربین جلوی دستگاه نیز سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. اوپو ایس ۲ از اندروید ۱۰ و پوسته ColorOS 7.1 استفاده می‌کند.

قیمت این گوشی برای مدل ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی از ۵۶۷ دلار آغاز شده و برای مدل گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به ۶۲۳ دلار می‌رسد. علاوه بر این، مدلی دارای ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی نیز وجود دارد که قیمت آن ۶۵۲ دلار است. به خاطر داشته باشید که رم مدل‌های ۸ گیگی از نوع LPDDR4X و مدل ۱۲ گیگی از نوع LPDDR5 است. این گوشی در رنگ‌های مشکی و بنفش به بازار می‌آید و عرضه آن از ۲۰ آوریل در چین آغاز می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)