خانهاخبار
رنگ‌ها و بخشی از مشخصات گلکسی فولد 2 مشخص شد

رنگ‌ها و بخشی از مشخصات گلکسی فولد 2 مشخص شد

یکی از رسانه‌های کشور کره در گزارش تازه‌ای مدعی شده که به رنگ‌ها و بخشی از اطلاعات گلکسی فولد 2 دسترسی پیدا کرده است. این گوشی در رنگ‌هایی به بازار می‌آید که ابتدا قرار بود برای نسل اول گلکسی فولد در نظر گرفته شود.
۱۳۹۹/۱/۲۶

بر اساس گزارش‌ها سامسونگ مشغول کار روی گلکسی فولد ۲ است. این گوشی دومین نسل از سری گلکسی فولد خواهد بود که نسل قبلی آن در شرایطی بحث‌برانگیز در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و به بازار آمد. اکنون یک رسانه کره‌ای اطلاعاتی را منتشر کرده که به قابلیت‌های جدید گلکسی فولد ۲ اشاره می‌کند.

در گزارش این رسانه گفته شده که گلکسی فولد ۲ در دو رنگ سبز نظامی و آبی فضایی عرضه می‌شود. البته عرضه این رنگ‌ها ممکن است با توجه به بازار هدف متفاوت باشد. این دو نسخه ظاهرا در ابتدا قرار بود برای نسل اول گلکسی فولد در نظر گرفته شوند. اما سامسونگ برنامه خود را تغییر داد و در عوض دو رنگ نقره‌ای فضایی و مشکی کیهانی را روانه بازار کرد.

گلکسی فولد ۲ احتمالا وزنی کمتر از مدل قبلی این گوشی خواهد داشت. در گزارش کنونی وزن این دستگاه ۲۲۹ گرم ذکر شده، در حالی که وزن گلکسی فولد حدود ۲۶۰ گرم بود. علاوه بر این، با وجود این که در شایعات قبلی به حضور قلم S Pen در کنار گلکسی فولد ۲ اشاره شده بود، اما این گزارش وجود این قلم را تکذیب کرده است.

طراحی خارجی گلکسی فولد ۲ مشابه نسل اول این گوشی است. گلکسی فولد در مجموع نمایشگری ۷.۳ اینچی داشت، اما نسخه دوم آن قرار است به پنل بزرگ‌تری مجهز شود. به‌علاوه، گفته شده که این غول کره‌ای می‌خواهد تولید انبوه گلکسی فولد ۲ را با سرعت بیشتری نسبت به نسل اول این تلفن هوشمند تاشو انجام دهد.

تولید انبوه گلکسی فولد ۲ احتمالا از اواسط ماه مه آغاز می‌شود و نمونه‌های تجاری آن تا ماه ژوئن حاضر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی در رویداد معرفی گلکسی نوت ۲۰ از راه برسد. گلکسی فولد ۲ احتمالا نسخه ارزان‌تری با ظرفیت فضای داخلی ۲۵۶ گیگابایت خواهد داشت، در حالی که نسل اول گلکسی فولد فقط با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار آمد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)