خانهاخبار
افشا مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی S21

افشا مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی S21

طبق شایعات جدید، غول کره‌ای در حال کار بر روی نسل جدید پرچمدار خانواده گلکسی است. انتظار می‌رود سامسونگ از برترین تکنولوژی ها برای رقابت با سری جدید آیفون استفاده کند.
۱۳۹۹/۱/۲۶

به گفته نشریه کره‌ای SamMobile ، سامسونگ در حال آزمایش دو نوع دوربین سلفی برای گلکسی S21 آینده است. یکی با سنسور سلفی 2/1 اینچی و رزولوشن 48 مگاپیکسلی و دیگری با سنسور 1.25 اینچی و رزولوشن 12 مگاپیکسلی، هر دو دوربین از فناوری تثبیت کننده نوری تصویر بهره خواهند برد.

image

پیش از این نیز شایعه استفاده از فناوری پیشرفته دوربین سلفی زیر صفحه نمایش در ultra Galaxy S21 شنیده شده است. سامسونگ هم اکنون نیز در حال آزمایش این فناوری جدید و ارزیابی امکان استفاده از آن است. اما حتی با فناوری تثبیت کننده نوری تصویر بر روی سنسور دوربین سلفی، Galaxy S21 بسیار جذاب خواهد بود.

سامسونگ پیشروترین تولید کننده صفحه نمایش OLED است و بیش از 90٪ کل بازار را در اختیار دارد. این کمپانی جزو اولین شرکت هایی بود که هر دو فناوری، صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر و دوربین های سلفی نقطه‌ای را در محصولات خود معرفی کرد. پس جای تعجب نیست، اگر سامسونگ اولین کمپانی ارائه دهنده فناوری دوربین های سلفی زیر صفحه نمایش نیز باشد.

هنوز اطلاعات جدیدی در مورد  سخت افزار مورد استفاده در این محصول ارائه نشده است اما پیشبینی می‌شود که سامسونگ از تراشه جدید 5 نانو‌متری به همراه پکیج باتری های قوی‌تر استفاده کند.

همچنین در بخش دوربین نیز احتمال می‌رود سامسونگ دوربین هایی با رزولوشن به مراتب بیشتری از نسل فعلی S20 عرضه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)