خانهاخبار
سه گوشی میان‌رده سامسونگ آپدیت اندروید 10 را دریافت کردند

سه گوشی میان‌رده سامسونگ آپدیت اندروید 10 را دریافت کردند

سامسونگ در چند روز اخیر انتشار آپدیت اندروید 10 را برای سه گوشی میان‌رده خود آغاز کرده است. این آپدیت شامل پوسته محبوب One UI 2.0 می‌شود تا کاربران تجربه کاربری مناسبی را داشته باشند.
۱۳۹۹/۱/۲۴

سامسونگ سابقه چندان درخشانی در زمینه انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری ندارد، ولی این شرکت امسال در تلاش است تا اندروید ۱۰ و پوسته کاربری One UI 2.0 را برای تلفن‌های بیشتر و بیشتری منتشر کند. در این میان نام برخی از دستگاه‌های قدیمی نیز دیده می‌شود.

به گزارش وب‌سایت SamMobile، آپدیت OTA اندروید ۱۰ برای گلکسی A20e منتشر شده است. این گوشی که در اواسط سال ۲۰۱۹ معرفی شد به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد و هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ است. در واقع، گلکسی A20e دومین موبایل پرفروش سامسونگ در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ بود. آپدیت جدید این گوشی اولین بار چند روز پیش در اسلواکی منتشر شد و حالا قرار است ظرف هفته‌های پیش رو در سراسر جهان عرضه شود.

گلکسی A10 موبایل دیگری است که به باشگاه تلفن‌های مجهز به اندروید ۱۰ می‌پیوندد. این گوشی که همین دو ماه پیش معرفی شده بود، اکنون به جدیدترین نسخه اندروید مجهز می‌شود تا کاربران اطمینان یابند که سامسونگ به پایین‌ترین مدل‌های گوشی‌های میان‌رده خود نیز اهمیت می‌دهد. آپدیت گلکسی A10 در حال حاضر در هند منتشر شده و به‌زودی در سایر نقاط دنیا در دسترس قرار می‌گیرد.

در انتها گلکسی J6 را داریم که شروع به دریافت آپدیت One UI 2.0 کرده است. این گوشی در سال ۲۰۱۸ و با اندروید ۸ اوریو وارد بازار شد. کاربران، خصوصا در هند، استقبال خوبی از این موبایل خوش قیمت کردند و حالا گزارش‌ها از انتشار آپدیت اندروید ۱۰ این دستگاه در لهستان خبر می‌دهد. این به‌روزرسانی احتمالا آخرین آپدیت بزرگ اندروید برای J6 خواهد بود.

وضعیت آپدیت دستگاه‌های اندرویدی در میان تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند چندان مطلوب نیست چون صرفا کمتر از ۱۰ درصد دستگاه‌ها از جدیدترین نسخه این سیستم عامل بهره می‌برند. ولی سامسونگ اخیرا اقداماتی انجام داده تا اصلاحاتی را در این زمینه اجرایی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی فرهمند

۱۳۹۹/۱/۲۵
اپل هم سال به سال گوشی های قدیمیش رو کند تر میکنه تا برا فروش گوشی های جدیدش مشکلی پیش نیاد

R

۱۳۹۹/۱/۲۵
A50 کِی میاد

امیرشایان

۱۳۹۹/۱/۲۴
چه جالب گوشی دو سال پیش از نظر سامسونگ قدیمی حساب می شه در صورتی که اپل گوشیاشو تا 5 سال پشتیبانی می کنه..البته که تنوع گوشی های سامسونگ حداقل 10 برابر اپل اما بازم این دلیل بر نادیده گرفتن مصرف کننده نیست