خانهاخبار
با کمک کاراباما هرگونه نگرانی درباره تعمیر تلویزیون خود را فراموش کنید

با کمک کاراباما هرگونه نگرانی درباره تعمیر تلویزیون خود را فراموش کنید

خرابی تلویزیون و تعمیرات آن دردسرساز و تاحدی نگران کننده است؛ اما اگر تعمیرکار شما متخصص برند تلویزیون تان باشد و خدمات خود را گارانتی کند، خیال شما را آسوده خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱/۲۳

تلویزیون امروزه آنچنان مهم و کاربردی شده که به یکی از وسایل ضروری خانه تبدیل شده است. برای سرگرمی تمامی اعضای خانواده با انواع فیلم، سریال و برنامه های مختلف تلویزیونی، اطلاع از اخبار و یا پخش موسیقی و غیره تلویزیون را هر روز روشن کرده و به پای آن می نشینیم. به همین دلیل، قطعا خرابی تلویزیون و یا از کار افتادن آن می تواند بسیار آزاردهنده و مشکل آفرین باشد و حوصله همه را سر ببرد. اما گرفتاری های خرابی تلویزیون علاوه بر اینها، در تعمیرات آن هم ادامه دارد. دردسرهای حمل و نقل دستگاه، پیدا کردن تعمیرکار باتجربه، مدت زمان انجام تعمیرات و هزینه آن و همینطور تکرار نشدن مشکل دستگاه را نیز باید در نظر بگیرید.

در این مطلب قصد داریم راه حل دردسرهایی که اشاره شد را در اختیار شما بگذاریم و با معرفی کاراباما شما را از هرگونه نگرانی در ارتباط با تعمیر تلویزیون خود آسوده کنیم. کاراباما مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی از قبیل یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، انواع تلویزیون و غیره است که با استفاده از تعمیرکاران متخصص و باتجربه برندهای مطرحی همچون ال جی، سامسونگ، سونی، بوش و... خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی شما را در منزل ارائه می کند. کاراباما با تکیه بر بیش از صدها متخصص برندهای ایرانی و خارجی، سریعترین خدمات را در تمامی مناطق استانهای تهران، البرز، گیلان و اصفهان ارائه می کند و تمامی خدمات خود را به مدت 180روز پس از تعمیرات نیز گارانتی می نماید.

روند ثبت سفارش به سادگی و با مراجعه به وبسایت کاراباما و ثبت آنلاین فرم و یا تنها با یک تماس تلفنی انجام می شود و در ادامه تعمیرکار برند دستگاه تان با مراجعه به منزل شما در ساعت مشخص شده توسط خودتان، مابقی کارها را به عهده گرفته و حتی برای تعویض قطعات نیز شما را به زحمت خرید آنها نمی اندازد. همچنین، از طریق اپلیکیشن کاراباما نیز می توانید جزئیات و روند تعمیرات خود را در هر مرحله رصد کرده و یا درخواست های جدید ثبت نمایید. 

image

 

ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی توسط کاراباما

 

ال جی سالهاست که یکی از برندهای مطرح و معتبر در زمینه تولید انواع تلویزیون های OLED، LCD، QLED، UHD، 4k و غیره بوده است. تنوع سایزها، قابلیت های مختلف و ویژگی ها و تکنولوژی هایی که ال جی در تلویزیون های خود به کار گرفته و تعبیه کرده است، آنها را به یکی از باکیفیت ترین های بازار تبدیل کرده و رضایت بالای مشتریان را برایشان به دنبال داشته است. صرف نظر از تخصصی بودن و حساس بودن تعمیر تلویزیون ال جی که لزوم یک متخصص را برای رسیدگی به آن واجب می کند، قیمت بالای این برند نیز شما را به سمت استفاده از خدمات متخصص ال جی سوق می دهد. زیرا هرگونه کمبود تسلط و تجربه تعمیرکار، ممکن است خسارات ناخواسته ای به همراه داشته باشد و یا در بهترین حالت، مشکل تلویزیون شما را تنها به صورت موقتی رفع نماید.

با صدها متخصص ماهر که میانگین 11 سال تجربه تعمیرات انواع مدل های تلویزیون های ال جی را در کارنامه خود داشته و هر ساله با بروز رسانی دانش فنی خود جدیدترین مدل های ال جی را نیز پوشش می دهند، کاراباما بهترین انتخاب شما برای برخورداری از سریعترین خدمات در محل است که با سادگی تنها یک تماس تلفنی این امکان را فراهم آورده است.

image

 

خدمات تعمیرات تلویزیون سامسونگ کاراباما

 بدون شک انتخاب بسیاری از افراد در خرید تلویزیون های Plasma، LED، Full HD و... سامسونگ است. برند سامسونگ یکی از باکیفیت ترین برندهای تلویزیون است که با بیش از 9 سری مختلف و تنوع سایزها از 30 تا 80 اینچ یکی از مطرح ترین نام ها در دنیای نمایشگرهای دیجیتالی و هوشمند به حساب می آید. اما حساسیت بالای این دستگاه الکتریکی سبب می شود تا عواملی همچون ضربه، فشار، تنش گرمایی، نوسان الکتریکی و یا نفوذ مایعاتی همچون آب و غیره به داخل آنها و یا استهلاک، موجب به وجود آمدن مشکل در عملکرد تلویزیون های سامسونگ و اعصاب خوردی شما در هنگام تماشای آنها گردد. مشکلات متداولی همچون قطع شدن صدا، قطعی تصویر، وجود خطوط سیاه یا سفید افقی یا عمودی در تصویر، بهم ریختگی رنگ ها، از بین رفتن وضوح و شافیف، نمایش تصاویر با رنگهای اشتباه و کنتراست بسیار بالا یا پایین و... از جمله مواردیست که در تلویزون های سامسونگ به چشم می خورد.

اما جای نگرانی وجود ندارد، زیرا تعمیر تلویزیون سامسونگ توسط متخصص باتجربه و ماهر می تواند شما را از هر مشکلی نجات داده و خرید یک تلویزیون دیگر را از دوش شما بردارد. پیشنهاد ما متخصصین مجرب کاراباماست که بیش از هزاران بار تعمیرات انواع مدل های تلویزین سامسونگ را انجام داده اند و تمامی مشکلات احتمالی را دیده و نحوه رفع اصولی و بر طبق استانداردهای جهانی را میدانند و همچنین با اولویت قرار دادن تعمیر قطعات دستگاه تلاش میکنند تا هزینه برطرف شدن مشکلات تلویزیون به حداقل برسد.

خدمات تعمیرات تلویزیون سونی کاراباما

از دیگر برندهای مطرح و باکیفیت موجود در بازار می توان سونی را نام برد. سونی یکی از پیشگامان استفاده از تکنولوژی های کاربردی برای ارتقای کیفیت تصاویر و وضوح آنان و نیز بهبود صدا و موسیقی می باشد. تکنولوژی هایی همچون X reality Pro، Advanced Contrast Enhancer و خروجی های اپتیکال صدا، از جمله مزایای تلویزیون های سونی می باشند. هرچند کیفیت تلویزیون سونی جای خود دارد اما استهلاک ساعت ها و روزها استفاده از آن نیز بروز مشکل و خرابی آن را اجتناب ناپذیر میکند.

تعمیر تلویزون سونی یکی از خدمات تخصصی کاراباماست که توسط متخصصین سونی این مرکز در سریعترین زمان ممکن در منزل شما ارائه می گردد. در صورتی که مشکلاتی از قبیل سوختن بک لایت تلویزیون یا تعمیر فلت دستگاه و یا موارد دیگری که نیاز به استفاده از تجهیزات تخصصی و دستگاه های حرفه ای را ملزم می نماید وجود داشته باشد، انتقال تلویزیون شما به کارگاه تخصصی تعمیر تلویزیون کاراباما توسط متخصص و بدون هزینه انجام می شود. پس از پایان تعمیرات و با ارائه گارانتی معتبر نیز در کوتاهترین زمان تلویزیون شما سالم و آماده به کار درب منزل تحویل می گردد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حریری

۱۳۹۹/۴/۲۱
به شدت بی مسئولیت و بد قول هستند
امروز با سرویس کار برای یک ساعت مشخص قرار گزاشتم و وسط کار آمدم منزل تا منتظر حضرت آقا باشم، متاسفانه نه تلفن جواب داد و نه خبر.
با دفتر شرکت تماس گرفتم، مسئول پاسخگویی با بی ادبی کامل قضیه رو ماست مالی کرد.
ظاهراً تو این شرایط بد اقتصادی، دوستان خدماتی خیلی سرشون شلوغه و نیازی به رضایت مشتری ندارند