خانهاخبار
افشا مشخصات هامر تمام الکتریکی

افشا مشخصات هامر تمام الکتریکی

جنرال موتور به تازگی اعلام کرده است که نام Hummer باز خواهد گشت و اینبار برعکس گذشته شاهد خودرویی دوستدار محیط‌زیست خواهیم بود.
۱۳۹۹/۱/۲۴

این خودرو از گور برگشته، اینبار آینده نگرانه تر و و بسیار مدرن تر از گذشته در میان رقبا قد علم خواهد کرد. جنرال موتور، Hummer را به جدیدترین پلتفرم EV خود مجهز کرده و ویژگی هایی که هنوز کاملاً فاش نشده‌اند را در آن گنجانده است، این ویزگی های جدید می‌توانند شامل سیستم کروز کنترل پیشرفته برای ارائه رانندگی خودکار باشد.

image

 

GMC Hummer EV به عنوان وانت و SUV در دسترس قرار خواهد گرفت و بر روی پلت فرم GM BT1 EV سوار خواهد شد.

انتظار می‌رود Hummer، با شارژ سریع 800 ولتی بصورت استاندارد عرضه شود.همچنین باتری های این خودرو با ظرفیت 350 کیلو واتی می‌توانند حداکثر مسافت 640 کیلومتری را در هر بار شارژ طی کنند.

image

اگر همه چیز مطایق برنامه‌ریزی جنرال موتور پیش رود، باید شاهد معرفی هامر برقی در تاریخ اردیبهشت ماه سال 2021 باشیم. احتمالا عرضه آن در در بازار نیز از پاییز سال 2021 آغاز می‌شود.

طبق شایعات این خودرو دارای بیش از 1000 اسب بخار قدرت و 15640 نیوتون_متر گشتاور خواهد بود، این قدرت عظیم امکان شتاب شگفت‌انگیز 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت حدود 3.0 ثانیه ای را به این خودرو عظیم‌الجثه می‌دهد.

جنرال موتور اعلام کرده است که برای تمایز هرچه بیشتر این خودرو با نسل پیشین، از طراحی جدیدی از برند GM در این خودرو استفاده می‌شود که نشانگر روح مدرن و آینده نگرانه این خودرو است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)