خانهاخبار
ال جی Style3 معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با چیپست پرچمدار

ال جی Style3 معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با چیپست پرچمدار

ال جی امروز از تلفن هوشمند در بازار ژاپن رونمایی کرد که عضوی از خانواده Stylo نیست اما با چیپستی به بازار می‌آید که متعلق به گروه تلفن‌های میان‌رده نیست.
۱۳۹۹/۱/۲۴

ال‌جی ساعاتی پیش از میان‌رده جدیدی برای بازار ژاپن رونمایی کرد که Style3 نام دارد. این دستگاه را نباید به اشتباه عضوی از خانواده Stylo در نظر گرفت، چون هیچ قلمی همراه با این گوشی عرضه نخواهد شد. LG Style3 قرار است در ماه ژوئن با قیمت پایه ۳۵۰ دلار وارد بازار شود. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این تلفن هوشمند بیندازیم.

image
image
image

LG Style3 از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند که مربوط به دو سال پیش است اما چیپستی از گروه پرچمداران به حساب می‌آید. این پردازنده مشابه اسنپدراگون ۷۰۰ است ولی گرافیک آن سرعت بسیار بیشتری دارد. ال‌جی در این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ارائه کرده که می‌توانید آن را با کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهید.

image
image

ال‌جی استایل ۳ نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +1440p دارد. ابعاد دقیق این گوشی هنوز اعلام نشده اما احتمالا با محصول جمع و جوری طرف هستیم. این میان‌رده برای دوربین سلفی از ناچ عریضی استفاده می‌کند که میزبان لنزی با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی است.

image
image

دوربین دوگانه پشت LG Style3 یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی دارد که برای ثبت تصاویر پرتره به کار می‌رود. دوربین این گوشی حتی با توجه به استانداردهای محصولات میان‌رده کمی ناامیدکننده است. Style3 برای احراز هویت نیز از حسگر اثر انگشت فیزیکی استفاده می‌کند و خبری از حسگر زیر صفحه نمایش در این دستگاه نیست.

image
image

ال‌جی ظرفیت باتری این موبایل را ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته و حرفی از شارژ سریع نزده است. ولی نکته مثبت این است که Style3 حداقل از استاندارد IP68 برخوردار است تا در برابر آب و گردوغبار ایمن باشد. این گوشی هم مثل اکثر تلفن‌های هوشمندی که در بازار ژاپن عرضه می‌شوند، احتمالا به بازار جهانی راه پیدا نمی‌کند. با این حال، انتخاب اسنپدراگون ۸۴۵ و ابعاد نسبتا فشرده این گوشی می‌تواند آن را به گزینه مناسبی برای طرفداران گوشی‌های میان‌رده تبدیل کند.

image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)