خانهاخبار
رندرهای رسمی آنر 30 پرو قبل از رونمایی منتشر شدند

رندرهای رسمی آنر 30 پرو قبل از رونمایی منتشر شدند

درحالی‌که رونمایی رسمی از آنر 30 پرو قرار است در 15 آوریل انجام شود، کمپانی آنر، حالا زودتر از موعد رسمی تصاویر پردازش‌شده دیجیتال این گوشی را منتشر نمود.
۱۳۹۹/۱/۲۳

رندرهای آنر 30 پرو به نظر می‌رسد رسمی باشند چراکه توسط رئیس کمپانی آنر، ژائو مینگ منتشرشده‌اند. این تصاویر که همگی قسمت پشتی گوشی را نمایان می‌کنند، چینشی عمودی برای چهار دوربین این گوشی را تائید می‌کنند. ابتدا لنز 50 مگاپیکسلی سونی IMX700 که دوربین اصلی گوشی محسوب می‌شود و سنسور قابل‌تحسینی با ابعاد 1/1.28’’ دارد. همچنین دوربین پریسکوپی، و دو دوربین دیگر که هنوز دقیقاً ماهیتشان معلوم نیست اما می‌توان حدس زد که یکی برای تصویربرداری ultra-wide و دیگری نیز تنها سنسور تشخیص عمق باشد.

باوجوداینکه هیچ تصویری از جلوی این گوشی جذاب بنفش-نقره ای منتشرنشده، اما تصاویر پشت‌گوشی به‌خوبی دارای جزییات هستند. همان‌طور که قبلاً آنر اعلام کرده، این خانواده پرچم‌دار قرار است در 15 آوریل در چین عرضه شوند. البته قبلاً هم، آنر 30 پرو، در تصاویر تبلیغاتی که در کنار مدل این کمپانی لی ژیان، گرفته‌شده بود، دیده شد ولی چندان چیزی مشخص نبود و لی ژیان هم هیچ‌چیزی را افشا نکرده بود.

اولین عضو این خانواده، آنر 30 اس، چند هفته پیش با تراشه کایرین 820 عرضه شد. ازآنجایی‌که به نظر می‌آمد کوچک‌ترین عضو این خانواده باشد، از ابتدا انتظار می‌رفت که از مدل‌های آنر 30 و آنر 30 پرو هم به‌زودی رونمایی شود که البته مشخص شد که به کایرین 990 مجهز خواهند بود. علاوه بر تراشه قدرتمند و دوربین‌هایی فوق‌العاده، احتمالاً آنر 30 پرو، صفحه‌نمایشی 6.57 اینچی با تکنولوژی اولد و 4K خواهد داشت و نیروی موردنیازش را از باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد. رم آنر30 پرو، در دو نسخه 8 و 12 گیگابایتی، با حافظه داخلی 256 گیگابایت به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

ویژگی‌های دیگری که تاکنون مشخص‌شده، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی، سنسور اثرانگشت داخل صفحه‌نمایش، بلوتوث 5.1 و شارژ سریع است و به‌صورت پیش‌فرض، اندروید 10 بر روی آنر30 پرو، آماده به کار است.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)