خانهاخبار
نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 PureView 5G در سه‌ماهه سوم 2020 معرفی خواهند شد

نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 PureView 5G در سه‌ماهه سوم 2020 معرفی خواهند شد

رویداد بزرگ نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 PureView 5G برای سه‌ماهه سوم 2020 برنامه‌ریزی شده است
۱۳۹۹/۱/۲۳

موتورولا، ال‌جی و اپل در ماه‌های اخیر بدلیل بیماری دنیاگیر COVID-19 مجبور شدند تا معرفی گوشی‌های هوشمند خود را به تعویق بیاندازند. HMD Global هم از این قاعده مستثنی نبود اما عقب انداختن رویداد معرفی پرچمدار جدید نوکیا توسط این کمپانی باعث شد تا اطلاعاتی راجع‌به برنامه‌هایشان به بیرون درز پیدا کند.

طبق اطلاعات بدست آمده HMD Global در حال تدارک دیدن رویدادی بزرگ از اواسط تا پایان سه‌ماهه سوم 2020 جهت معرفی‌ست. بدین معنی که علاقمندان می‌توانند اواخر اوت یا سپتامبر شاهد رونمایی از گوشی هوشمند نوکیا باشند.

این تاریخ همزمان با IFA 2020 برلین است که طبق برنامه‌ریزی‌ها چهارم تا نهم سپتامبر برگزار می‌شود. HMD قبلا هم ازین پلتفرم جهت معرفی دیوایس‌هایش بهره جسته اما بدلیل COVID-19 برگزاری IFA 2020 یک ریسک بسیار بزرگ به حساب ‌می‌آید که این امر می‌تواند به برگزاری همایشی جداگانه‌ برای نوکیا منجر شود.

از آنجا که میدانیم چه گوشی‌هایی معرفی خواهند شد مهمترین بخش رویداد نوکیا معطوف به پرچمدار 9.3 PureView  خواهد بود. گوشی هوشمندی که نیروی خود را از چیپست اسنپدراگون 865 تامین می‌کند، آخرین مدل اسنپدراگون که در گلکسی Ultra S20 و LG V60 ThinQ هم وجود دارد.

احتمالا سیستم تصویربرداری در بخش پشتی دیوایس اصلاح شده و تکنولوژی Light که در 9 PureView استفاده شده بود را کنار گذاشتند و همین‌طور در قسمت جلویی گوشی شاهد نمایشگری با حاشیه‌های بسیار کم همراه با دوربین سلفی پاپ‌آپ و یا درون‌نمایشگر خواهیم بود.

image



دیوایس دیگری که در رویداد نوکیا معرفی خواهد شد Nokia 7.3 نام دارد. در مورد این محصول اطلاعات کمی موجود است از جمله وجود دو نسخه اولیه در حال تست که یکی از آنها از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)