خانهاخبار
بر خلاف گفته‌ها باید انتظار ۴ مدل آیفون را داشه باشيم

بر خلاف گفته‌ها باید انتظار ۴ مدل آیفون را داشه باشيم

هرچه به زمان رونمایی از آیفون‌های جدید می‌رسیم اخبار و اطلاعات بیشتری از گوشی‌های اپل منتشر می‌شود. اکنون خبر رسیده که شاهد رونمایی از ۴ مدل مختلف ایفون خواهیم بود
۱۳۹۹/۱/۲۱

حتی همه‌گیری ویروس کرونا نیز نتوانسته جلوی انتشار اخبار فناوری را بگیرد، چراکه آخرین خبرها در مورد آیفون ۱۲، نشان ازاین دارد که چهار گوشی مختلف معرفی خواهد شد. جان پراسر افشا کننده معروف و تحلیلگر اخبار فناوری اعلام کرده است، که ۴ مدل آیفون ۱۲ رونمایی خواهد شد. دو مدل پایه در دو اندازه مختلف و با شاسی آلومینیومی و همین‌طور یک آیفون پرو و پرو مکس که از شاسی فولادی برخوردار خواهند بود.

image

دو مدل پایه دارای دوربین دوگانه خواهند بود، در حالی که آیفون 12Pro و Pro Max همانطور که قبلا اشاره شده بود دارای دوربین سه گانه به همرا اسکنر LiDAR هستند. شایعات مربوط به وجود ۴ مدل iphone به ماه فوریه برمی‌گردد، اما اندازه گوشی‌های موجود در ویدیو نسبت به مدل‌های موجود کوچک‌تر است. همچنین اخباری مبنی بر وجود ۴ دوربین در پشت گوشی اپل نیز وجود دارد اما پراسر اعتقاد دارد که یکی از آن‌ها اسکنر LiDAR است.

نمونه‌های اولیه برای آیفون ۱۲ نهایی شده است

جزییات نهایی کاملا مطابق آنچه که مینگ چی کو در سال گذشته گفته بود است

انتظار می‌رود رندرهای CAD مربوط به دستگاه‌ طی یک یا دو ماه آینده منتشر شود

باید دید اپل تا پایان سال چگونه می‌تواند جلوی نشر اخبار را بگیرد  (جان پراسر)

ناچ گوشی‌های اپل از سال گذشته کوچک‌تر خواهد بود و اندازه نمایشگرهای آن ۵.۴ و ۶.۱ اینچ برای مدل‌های پایه و همین طور ۶.۱ و ۶.۷ اینچ برای پرو و پرو مکس خواهد بود. به نظر می‌رسد نباید انتظار تاخیر در عرضه گوشی‌های اهالی کوپرتینو را داشته باشیم. پس باید انتظار اخبار بیشتری را تا ماه سپتامبر داشته باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)