خانهاخبار
دو منبع به صورت جداگانه از نزدیکی عرضه آيفون ۹ خبر داده‌اند

دو منبع به صورت جداگانه از نزدیکی عرضه آيفون ۹ خبر داده‌اند

به نظر می‌رسد به عرضه آيفون ۹ نزدیک تر شده ایم، چراکه دو وبسایت به طور جداگانه از وجود آن خبر داده‌اند
۱۳۹۹/۱/۲۱

شواهد و مدارکی از آیفون ۹ در یک وبسایت چینی و همین‌طور در صفحات اپراتور مخابراتی یعنی ورایزون مشاهده شده است. این شواهد همگی از نزدیک بودن رونمایی آیفون ۹ خبر می دهند که در دو منبع آنلاین به طور جداگانه مشاهده شده است. ابتدا، یک نگهدارنده آيفون ۹؛ که از لوازم جانبی این گوشی است، در وبسایت تجارت آنلاین JD.com دیده شده است. MySmartPrice در اظهارات خود به iMore این چنین آورده است:

به نظر می‌رسد انتظارها برای آیفون ۹ به زودی به پایان می‌رسد. پیش ازاین گزارش‌هایی مبنی بر رونمایی ازاین گوشی در اواخر ماه و ۱۵ آوریل وجود داشت و امروز بزرگ‌ترین خرده فروشی چینی JD.com، یک نگهدارنده آیفون جدید را در یکی از صفحات خود قرار داده و این نشانه‌ای برای رونمایی و عرضه قریب الوقوع گوشی جدید اپل محسوب می‌شود.

این صفحه هیچ جزییاتی از گوشی جدید اپل ارائه نمی‌دهد و فقط می‌توان گفت که گوشی جدید کوپرتینویی‌ها به زودی از راه خواهد رسید. در این صفحه یک عکس تبلیغاتی به همراه مشخصاتی که تایید نشده، وجود دارد. با این حال اطلاعات مختصری می‌توان در آن یافت. ممکن است که این سایت مانند ورایزون نام آیفون جدید را حدس زده باشد و پیشاپیش صفحه‌ای را با نام آن ایجاد کرده باشد. همچنین آمده است که آیفون ۹ (SE 2) از 5G پشتیبانی به عمل نمی‌آورد اما از 4G پشتیبانی می‌کند.

image

چندروز پیش نیز جان پراسر به آیفون جدید در وبسایت ورایزون و همچنین به رونمایی ازاین گوشی در ۱۴ یا ۱۵ و عرضه آن از تاریخ ۲۲یا ۲۴ آوریل، اشاره کرده بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)