خانهاخبار
افشای اطلاعات جدید از نسل آینده فورد F-150

افشای اطلاعات جدید از نسل آینده فورد F-150

با هرچه نزدیک تر شدن به زمان معرفی جهانی فورد 2021 F-150، جزئیات بیشتری درباره این محصول بسیار محبوب فاش می‌شود.
۱۳۹۹/۱/۲۱

اگرچه که عکس های جاسوسی نشان از تغییرات طراحی بیرونی کاملاً  تکاملی دارند، اما در واقع این داخل کابین است که شاهد تغییرات بزرگی خواهد بود.

image

طبق گزارش جدیدی که توسط مجله Car and Driver منتشر شده است، فورد در تلاش برای رقابت با بهترین کابین حال حاضر دنیای تراک های فول سایز، یعنی دوج رام 1500 است.

فورد برای تریم های سطح بالا مانند  Limited ، King Ranch و Platinum از مواد درجه یک و به روز شده استفاده خواهد‌کرد.

علاوه بر استفاده از متریال با کیفیتی مانند چوب، چرم و آلمنیوم، فورد وعده استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها را در داخل کابین داده است.

Car and Driver گزارش می دهد که یک صفحه لمسی 8 اینچی بصورت استاندارد عرضه می‌شود، اما یک صفحه نمایش عظیم 15.5 اینچی نیز برای تریم های بالاتر قابل سفارش است. هر دو صفحه نمایش کوچک و بزرگ از جدیدترین و بهترین سیستم اطلاعات و سرگرمی شرکت یعنی SYNC 4 که در پایان اکتبر سال گذشته معرفی شد، بهره خواهند برد.

گزارش جدید درباره صفحه لمسی عظیم نصب شده در کنسول مرکزی جای تعجب ندارد زیرا پیش از این نیز خبرگزاری بلومبرگ، در سپتامبر سال 2019 از این موضوع پرده برداشته بود. به نظر می‌رسد این روند امروزه در صنعت خودرو بیشتر دیده می‌شود زیرا شرکت های بیشتری در حال دور شدن از دکمه های فیزیکی، برای ادغام عملکرد‌های مربوطه در صفحه های لمسی بزرگتر هستند.

Car and Driver همچنین اطلاعاتی در مورد موتور‌های موجود در چهاردهمین نسل این تراک آمریکایی ارائه می‌دهد.

image

برای اولین بار فورد F-150 از فناوری پلاگین_ هایبرید پشتیبانی خواهد کرد که در این نسخه یک موتور V6  اکو‌بوست توربوشارژ با یک موتور الکتریکی ترکیب شده‌است. این گزارش ادعا می کند که این موتور توربوشارژ با یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته جدید همکاری می‌کند در حالی که پک باتری ها دارای برد الکتریکی بیش از 10 مایل (16 کیلومتر) در حالت کاملا الکتریکی خواهند بود.

همین گیربکس به همراه چهار موتور V6 دیگر نیز بکار خواهد رفت، این موتور ها شامل  یک واحد 3.3 لیتری تنفس طبیعی، دو واحد توربو بنزینی با حجم های 2.7 و 3.5 لیتری، به علاوه یک واحد توربودیزل 3.0 لیتری خواهند بود.

image

همانطور که پیش از این گزارش شده بود، شایعه شده است که نسخه عملکر بالای رپتور به همراه یک موتور سوپرشارژر  5.2لیتری V8  که پیش از این در موستانگ GT500 معرفی شده بود، برای رقابت بهتر با Rebel TRX آینده RAM، عرضه شود.

فورد هنوز نگفته است كه چه موقع از F-150 2021 رونمایی خواهد كرد. Car and Driver پیش‌بینی می‌کند که فورد نخستین بار در ژوئن امسال F_150 را بصورت رسمی معرفی کند. به طور طبیعی، خودروساز دیترویتی بلافاصله نسخه های قوی تر را معرفی نمی‌کند، بنابراین کسانی که مشتاق دیدن Raptor هستند، باید فعلا صبر کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)