خانهاخبار
اولین تلویزیون OLED هوآوی دارای پنل 65 اینچی و 14 بلندگو زیر نمایشگر خواهد بود

اولین تلویزیون OLED هوآوی دارای پنل 65 اینچی و 14 بلندگو زیر نمایشگر خواهد بود

هوآوی در حال ازمایش تلویزیون هوشمند جدید خود است و تصاویر جدید، بسیاری از مشخصات آن را افشا کرده‌اند.
۱۳۹۹/۱/۲۰

تلویزیون هوشمند جدید هوآوی Huawei Smart X65 نام دارد که دارای پنل 65 اینچ  OLEDاست. این اولین تجربه هوآوی در ساخت تلویزیون OLED محسوب می‌شود.

image
  
image
  
image

طبق تصاویر منتشر شده این تلوزیون هوشمند دارای یک دوربین 24 مگا‌پیکسلی است که بصورت پاپ_آپ در بالای نمایشگر نصب خواهد شد. یک سنسور نور محیط نیز وظیفه تنظیم تصویر صفحه برای ایجاد رنگهای طبیعی تر را بر‌عهده خواهد داشت. همچنین این تلویزیون دارای سیستم عامل داخلی هوآوی Hongwe خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود این تلویزیون از ابزار جدیدی برای کنترل پشتیبانی خواهد کرد، گمان می‌شود که این به معنای وجود حسگر‌های حرکتی شبیه به آنچه در گوشی های هوشمند هوآوی P40 وجود دارد، است. حتی ممکن است Huawei با استفاده از NPU  از فناوری ردیابی چشم نیز استفاده‌ کند.

این تلویزیون دارای 14 بلندگو خواهد بود که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته‌اند. این بلندگوها داری توانایی تنظیم خودکار بر حسب محیط اطراف، بمنظور ایجاد صدای فراگیر هستند.

انتظار می رود Huawei Smart TV X65 این چهارشنبه بصورت رسمی معرفی شود، بنابراین برای اطلاع از قیمت گذاری و مشخصات کامل این محصول با جی.اس.ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)