خانهاخبار
تصویر داک شارژ بیسیم و کیس محافظ وان پلاس 8 لو رفت

تصویر داک شارژ بیسیم و کیس محافظ وان پلاس 8 لو رفت

افشاگر معروف، ایوان بلس، عکس‌های مربوط به شماری از لوازم جانبی خانواده وان پلاس 8 را به اشتراک گذاشته که در آن می‌توانیم برای اولین بار داک شارژ بیسیم این سری را مشاهده کنیم.
۱۳۹۹/۱/۱۹

سری وان پلاس ۸ رسما قرار است در تاریخ ۱۴ آوریل مصادف با ۲۶ فروردین معرفی شود و تاکنون تصاویر و رندرهای گوناگونی از اعضای این خانواده یعنی وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو منتشر شده است. حالا امروز نوبت به افشاگر معروف، ایوان بلس، رسیده تا شماری از لوازم جانبی این دستگاه‌ها را به ما نشان دهد. در ادامه می‌توانید تصاویر محافظ صفحه، کیس بامپر شفاف و داک شارژ بیسیم این پرچمداران را مشاهده کنید.

image
image

دو مورد از این تصاویر بر شایعه‌ای صحه می‌گذارد که گفته بود وان پلاس ۸ یک نسخه سبز رنگ و نسخه‌ای با طیف‌های رنگی گوناگون خواهد داشت. دستگاه دوم بدنه‌ای با طیف‌های رنگی آبی، بنفش و صورتی را نشان می‌دهد.

image
image
image

در ادامه تصاویر داک شارژ بیسیم وان پلاس ۸ را می‌بینید که OnePlus Warp Charge 30 Wireless Charger نامیده خواهد شد. این داک در بخش جلویی خود شاخص LED دارد که وضعیت عملکرد دستگاه را به نمایش می‌گذارد.

image
image

در قسمت پشتی این داک بخش مشبکی دیده می‌شود که احتمالا محفظه‌ای برای تهویه هوا و کنترل دمای شارژر است. بدیهی است که این دستگاه برای رسیدن به سرعت شارژ بالا حرارت تولید می‌کند و کنترل آن باید از طریق فن یا سیستم‌های مشابه صورت بگیرد.

image

طبق شایعات قبلی، وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو از شارژ سریع حداکثر ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کنند ولی احتمالا فقط وان پلاس ۸ پرو به قابلیت شارژ بیسیم مجهز خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)