خانهاخبار
آنر پلی 4T پرو با Kirin 810 و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

آنر پلی 4T پرو با Kirin 810 و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

بر اساس گزارش‌هایی که از تلفن‌های هوشمند آتی آنر منتشر شده، سری آنر پلی 4T قرار است دوربینی 48 مگاپیکسلی داشته باشد و از باتری بزرگی با ظرفیت 4 هزار میلی آمپر ساعت استفاده کند.
۱۳۹۹/۱/۱۸

آنر قرار است در تاریخ ۹ آوریل از سری تلفن‌های هوشمند جدیدی به نام Honor Play 4T رونمایی کند که قیمت ارزانی خواهند داشت. این خانواده شامل دو عضو به نام‌های آنر پلی 4T و آنر پلی 4T پرو است که هر دو اخیرا در مرجع TENAA ظاهر و مشخصاتشان فاش شده است. خود برند آنر نیز به‌تازگی بخشی از ویژگی‌های این دو دستگاه را منتشر کرده است.

آنر پلی 4T پرو از چیپست Kirin 810 به همراه دوربینی سه‌گانه و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. آنر پلی 4T عادی سخت‌افزار ضعیف‌تری دارد و گفته شده که از پردازنده‌ای با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز برخوردار است، در حالی که Kirin 810 از سرعت کلاک ۲.۲۷ گیگاهرتز بهره می‌برد. آنر پلی 4T دوربینی دوگانه دارد اما باتری آن دارای ظرفیتی مشابه آنر پلی 4T پرو است.

بر اساس گزارش‌های قبلی، آنر پلی 4T با شماره مدل AKA-AL10 نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع IPS LCD با دوربین سلفی حفره‌ای دارد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی +HD است و روی آن ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

آنر پلی 4T دوربینی دوگانه شامل لنزهای ۴۸ و ۲ مگاپیکسلی دارد و در بخش سلفی مجهز به دوربینی ۸ مگاپیکسلی است. این تلفن هوشمند به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و رنگ‌های آن سبز، مشکی و سفید طیف‌دار خواهد بود.

آنر پلی 4T پرو با شماره مدل AQM-AL10 نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +HD دارد که بالای آن ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. این گوشی از چیپست Kirin 810 استفاده می‌کند و ۶ یا ۸ گیگابایت رم دارد. در بخش حافظه داخلی نیز می‌توانید از بین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت انتخاب داشته باشید.

در قاب عقب آنر پلی 4T پرو دوربینی سه‌گانه شامل لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی است. این دستگاه یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، آنر پلی 4T پرو از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)