خانهاخبار
گزارش: گوشی مرموز LG Chocolate در 26 اردیبهشت معرفی می‌شود

گزارش: گوشی مرموز LG Chocolate در 26 اردیبهشت معرفی می‌شود

بر اساس اعلام نشریه کره‌ای Naver، ال‌جی می‌خواهد در تاریخ 26 اردیبهشت از موبایل ناشناخته‌ای موسوم به LG Chocolate رونمایی کند که احتمالا اسنپدراگون 765G خواهد داشت.
۱۳۹۹/۱/۱۸

ال‌جی چند هفته پیش از تلفن هوشمند LG V60 ThinQ 5G رونمایی کرد. به دنبال آن شایعات از احتمال معرفی دستگاه دیگری به نام LG G9 ThinQ با چیپست اسنپدراگون 765G خبر دادند. اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که ال‌جی خط تولید محصولات سری G را متوقف کرده است. با این وجود، این کمپانی کره‌ای همچنان می‌خواهد گوشی‌های میان‌رده قدرتمندی با پشتیبانی از 5G راهی بازار کند. اخیرا گزارشی منتشر شده که از عرضه قریب‌الوقوع دستگاهی به عنوان جانشین LG Chocolate سال گذشته خبر می‌دهد. وب‌سایت Naver روز شنبه در گزارشی اعلام کرد که این تلفن هوشمند در تاریخ ۱۵ مه در کره جنوبی معرفی خواهد شد.

بر اساس گزارش نشریه کره‌ای Naver، یکی از اپراتورهای این کشور اعلام کرده که LG Chocolate با طراحی ویژه و همراه با تراشه‌ای تازه از راه می‌رسد. اسم نهایی این گوشی هنوز مشخص نشده، اما با توجه به کنار گذاشتن سری G بعید است که این دستگاه LG G9 ThinQ نام بگیرد.

LG Chocolate قرار است موبایلی سبک وزن باشد که از نمایشگری ۶.۷ اینچی یا ۶.۹ اینچی استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی از یکی از چیپست‌های 5G سری ۷ کوآلکام بهره می‌گیرد و این چیپست احتمالا همان اسنپدراگون 765G خواهد بود.

ال‌جی چاکلت احتمالا در قاب عقب خود دوربینی چهارگانه دارد که شامل لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری این گوشی احتمالا ۴ هزار میلی آمپر ساعت است و از سیستم نمایشگر ثانویه پشتیبانی خواهد کرد. گفته شده که ال‌جی چاکلت قیمتی کمتر از ۱ میلیون وون معادل ۸۱۰ دلار خواهد داشت. در سایر گزارش‌ها از ۶۸۸ دلار به عنوان قیمت این محصول یاد شده است.

این غول کره‌ای احتمالا LG Chocolate را برای آن دسته از کاربرانی عرضه می‌کند که می‌خواهند موبایل 5G داشته باشند اما نمی‌خواهند برای دسترسی به نسل پنجم ارتباطات هزینه زیادی بکنند. این شرکت در ادامه برنامه‌های خود قصد دارد گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده بیشتری را با برخورداری از فناوری 5G به دست کاربران برساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)