خانهاخبار
مشخصات فنی سرفیس بوک 3 در 3D Mark رویت شد

مشخصات فنی سرفیس بوک 3 در 3D Mark رویت شد

سرفیس بوک 3 بر اساس پیش بینی‌ها، قرار است تا انتهای سال جاری میلادی به دنیای تکنولوژی معرفی شود.
۱۳۹۹/۱/۱۸

بر اساس اخبار و شایعاتی که از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می‌رسد، مسئولان مایکروسافت در تدارک آن هستند تا اواخر سال جاری میلادی (2020)، سرفیس بوک 3 به همراه نسل جدید سرفیس لپتاپ و Surface Go 2 را به صورت رسمی رونمایی کنند. این محصولات در رویداد هر ساله مایکروسافت که در ماه اکتبر برگزار می‌شود، به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد.

image

در حالی که مدت زمان زیادی تا موعد مقرر برای معرفی دستگاه‌های یاد شده باقی مانده است، اما این محصولات در گیک بنچ‌های مختلف نمایان شده‌اند. مسئولان وب سایت Notebookcheck به تازگی، مشخصات جدیدی از سرفیس بوک 3 را در بنچمارک 3D Mark مشاهده کرده‌اند. بر اساس اطلاعاتی که در این لیست آمده است، Surface Book 3 به پردازنده intel Core i5-1035G1 و 8 گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

این چیپست کمپانی اینتل از نوع چهار هسته‌ای (Ice Lake-U) بوده و کلاک پایه آن 1.0 گیگاهرتز تخمین زده شده که تا 3.6 گیگاهرتز بالا خواهد رفت. این پردازنده از ابتدا بر پایه معماری 10 نانومتری ساخته و به نظر می‌رسد که یارای رقابت با چیپست‌های 7 نانومتری رایزن AMD را داشته باشد.

image

 

در حالی که اطلاعات دیگری از این محصول در دسترس نیست، اما مطمئنا تا زمان معرفی رسمی دستگاه‌های یاد شده، اطلاعات بیشتری درز پیدا خواهد کرد. از آنجا که سرفیس بوک 2 از لحاظ سخت‌افزاری تا حد زیادی تاریخ مصرف خود را گذرانده است، لذا پیش بینی می‌شود که رویداد معرفی نسل بعد این محصول، زودتر از پایان سال جاری میلادی برگزار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)