خانهاخبار
سامسونگ: اگزینوس 990 دقیقا مشابه اسنپدراگون 865 است

سامسونگ: اگزینوس 990 دقیقا مشابه اسنپدراگون 865 است

با توجه به گزارش‌هایی که پیرامون عملکرد ضعیف‌تر اگزینوس 990 نسبت به اسنپدراگون 865 منتشر شده است، حالا سامسونگ در بیانیه‌ای این موضوع را رد کرده است.
۱۳۹۹/۱/۱۷

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند دنیاست که خودش پردازنده می‌سازد. این شرکت شماری از دستگاه‌های خود را با دو نوع پردازنده روانه بازار می‌کند که یکی همان پردازنده‌های اختصاصی اگزینوس و دیگری پردازنده‌های شرکت کوآلکام است. با این حال، همیشه تفاوت‌هایی میان عملکرد این دو نوع پردازنده وجود داشته، و با عرضه سری گلکسی اس ۲۰ نیز تعدادی از رسانه‌ها اعلام کردند که اگزینوس ۹۹۰ نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ ضعیف‌تر است، اما سامسونگ چنین عقیده‌ای ندارد. این غول کره‌ای در بیانیه‌ای تاکید کرده که هر دو نسخه پرچمدار جدید این شرکت عملکردی دقیقا مشابه یکدیگر دارند.

سامسونگ مدت‌هاست که به تولید تراشه‌های اگزینوس می‌پردازد ولی عملکرد این تراشه‌ها کمی ضعیف‌تر از محصولات کوآلکام بوده است. بخش عجیب ماجرا آن‌جاست که کره‌ای‌ها موبایل‌های خود را در مناطق مختلف با پردازنده‌های متفاوت می‌فروشند اما هر دو نسخه دستگاه‌های این شرکت قیمت‌گذاری یکسانی دارند.

این مسئله حالا از آن جهت جنجالی شده که پرچمدار جدید سامسونگ قیمتی بیشتر از نسل‌های قبلی دارد اما فقط در آمریکا، چین و کره جنوبی با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ به بازار می‌آید. اکنون اگرچه شواهد زیادی توسط رسانه‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد عملکرد اگزینوس ۹۹۰ ضعیف‌تر از محصول کوآلکام بوده و بهینگی کمتری دارد، اما سامسونگ می‌گوید این دو تراشه در آزمایش‌های سختگیرانه آن‌ها دقیقا مشابه یکدیگر عمل کرده‌اند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

گلکسی اس ۲۰ تلفن هوشمندی است که با تفکری تازه برای تغییر تجربه شما از دنیا ساخته شده و بسته به موقعیت کاربر با اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ به بازار می‌آید. هر دو پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون تحت آزمایش‌های سفت و سخت جهان واقعی قرار گرفته‌اند تا در تمام طول عمر این تلفن هوشمند عملکردی پایدار و بهینه داشته باشند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امین

۱۳۹۹/۱/۱۸
قبلا کمی بهتر بود ولی از snap 855 به بعد اختلافشون خیییلیه...
4 تا ویدئو مقایسه ی snap 865 با اگزینوس 990 رو ببینن خودشون از حرفایی که زدن خجالت زده میشن

محمد

۱۳۹۹/۱/۱۷
غلطای زیادی، از وقتی سونی رفت و گرفتار گوشیای سامسونگ شدیم تجربه ای جز پشیمونی نصیبمون نشد، از محصولات کشور چین هم که بیزاریم بدبختانه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۱/۱۷
اسنپِ ۸۶۵ به مراتب از اگزینوس۹۹۰ بهتره??
اگه بهتر نبود چرا برای ایران نمی‌فرسته؟؟
۹۹۰ هم بفرسته بره آمریکا!
گول نخورید✋?