خانهاخبار
تصویری از نسخه دوم بازی مشهور The Last of Us منتشر شد

تصویری از نسخه دوم بازی مشهور The Last of Us منتشر شد

Ellie، شخصیت معروف بازی The Last of Us در تصویری از نسخه دوم آن، سوار بر اسب در فضایی برفی به چشم می‌خورد.
۱۳۹۹/۱/۱۷

مدت‌های مدیدی است که حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون نسخه دوم بازی مشهور The Last of Us در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. امروز با تصویر جدیدی که از این بازی منتشر شده و Ellie، شخصیت اصلی بازی سوار بر اسب در فضایی برفی دیده می‌شود، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که سرانجام تاریخ رونمایی از آن فرا رسیده است.

چندی پیش، تصویری از شخصیت Ellie، هنگام نوازندگی گیتار در رسانه‌های خبری منتشر شده بود، اما ظاهرا کمپانی سونی نسبت به این موضوع تغییر موضع داده و تصویر یاد شده، از سایت‌های خبری حذف شد و حالا به نظر می‌رسد که سناریوی بازی به شکلی دیگر تغییر یافته است.

در حال حاضر، ویدئویی از این بازی در سایت یوتیوب دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که این ویدئو بر اساس نسخه قدیمی بازی طراحی شده که با ایراداتی در زمینه صدا همراه است. با وجود تأخیر در زمینه عرضه نسخه دوم بازی The Last of Us، دیدن این ویدئو خالی از لطف نیست.

The Last o Us Part II پیش‌تر و بر اساس برنامه‌ریزی کمپانی سونی و Naughty Dog، قرار بود تا در هفته گذشته به صورت رسمی رونمایی شود، اما ظاهرا این پروژه با تأخیر مواجه شده است.

image

 

یکی از مقامات کمپانی Naughty Dogs در این باره چنین گفت:

ما در نهایت با این واقعیت روبرو شدیم که بر اساس مشکلات محاسباتی که خارج از کنترل ما بود، امکان عرضه عمومی نسخه دوم بازی The Last of Us در زمان مقرر ممکن نشد. ما می‌‌خواهیم تا تمامی کاربران در هر جای دنیا، به صورت یکسان و همزمان به این بازی دسترسی داشته باشند. به این ترتیب، تأخیر در عرضه رسمی و عمومی این بازی امری منطقی به نظر می‌رسد.

ما امیدوار هستیم که این تأخیر، مدت زیادی زمان نبرد و به زودی با اخبار خوبی، در خدمت شما خواهیم بود.

ما همواره پیگیر این موضوع خواهیم بود و به محض انتشار اطلاعات جدید در مورد زمان عرضه رسمی، شما کاربران عزیز را در جریان خواهیم گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)