خانهاخبار
دستبند سلامتی ردمی با قیمت 14 دلار معرفی شد

دستبند سلامتی ردمی با قیمت 14 دلار معرفی شد

دستبند هوشمند شرکت ردمی با پشتیبانی از نمایشگر رنگی و باتری 14 روزه رسما معرفی شد و قرار است با قیمت 14 دلار وارد بازار شود. این دستبند از 5 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۱۶

از زمانی که ردمی به برندی مستقل از شیائومی تبدیل شده، شاهد عرضه محصولات مختلفی از جمله تلفن‌های هوشمند، دستگاه‌های IoT، روترها و تجهیزات مختلف از سوی آن‌ها بوده‌ایم. این شرکت حالا از اولین دستبند هوشمند خود با نام Redmi Band رونمایی کرده است. این دستگاه با قیمت بسیار ارزان ۱۴ دلار وارد بازار خواهد شد.

دستبند سلامتی ردمی نمایشگری مستطیلی با اندازه ۱.۰۸ اینچی دارد که رنگی است. این محصول از نظر ظاهری شبیه دستبند هوآوی و آنر به نظر می‌رسد و حتی شباهت‌هایی با دستبند جدید شرکت ریلمی دارد.

ردمی بند مثل رقبایی که نام بردیم از شارژر مستقیم USB پشتیبانی می‌کند و باتری قدرتمندی دارد که با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۴ روز شما را همراهی کند. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توانیم به ردیابی ۵ حالت ورزشی و حسگر ضربان قلب اشاره کنیم که در طول فعالیت‌های مختلف همراه شما خواهد بود. علاوه بر این، دستبند ردمی می‌تواند وضعیت خواب را پایش کرده و کاربر را برای دستیابی به خواب بهتر راهنمایی کند.

دستبند سلامتی ردمی برخلاف می بند ۴ شیائومی NFC ندارد و نمی‌توانید برای پرداخت‌ها از آن استفاده کنید. رنگ بدنه این محصول مشکی است اما کاربران می‌توانند بندهای نارنجی، سبز زیتونی، آبی و مشکی را برای آن برگزینند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)