خانهاخبار
احتمال ادغام Apple Music با استوری‌های اینستاگرام

احتمال ادغام Apple Music با استوری‌های اینستاگرام

اینستاگرام استوری در حال حاضر مقصدی برای فعالیت‌های مختلفی است که افراد با دستگاه‌های گوشی همراه خود، مانند گوش دادن به موسیقی انجام می‌دهند.
۱۳۹۹/۱/۱۵

به‌عنوان مثال، کاربران Spotify می‌توانند آهنگ‌هایی را که در حال پخش هستند به‌طور مستقیم بدون گرفتن عکس از صفحه به اشتراک بگذارند. توانائی که از سال 2018 وجود داشته است. با این حال، طرفداران اپل موزیک تاکنون از چنین قابلیتی محروم بوده‌اند اما بزودی شاهد تغیراتی در این موضوع خواهیم بود. در واقع قابلیتهای جدید معرفی شده توسط iOS 13.4.5  بتا نشان می‌دهند که اپل سعی در اضافه کردن این قابلیت به Apple Music  دارد.

یک توسعه دهنده، ویدئویی را در توییتر به اشتراک گذاشته است که ویژگی جدیدی را نشان می دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا مستقیماً آنچه را که در حال گوش دادن در Apple Music هستند را در Stories اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.

image

 

با اضافه شدن این ویژگی جدید، کاربران به سادگی می‌توانند با انتخاب آهنگ در حال پخش و لمس دکمه اشتراک‌، موسیقی خود را به اینستاگرام استوری انتقال دهند. هنوز مشخص نیست چه زمانی این گزینه برای عموم مردم دردسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، برای دسترسی به این ویژگی باید یک توسعه دهنده باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)